LeoChin@FB 發表於 2026-4-25 15:59

LAN 線

本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-9 17:57 編輯

從前覺得係吹水,原來真係有影響,而且好大!

20120820 發表於 2026-4-25 22:32

冇錯正面結果

除lan線之外仲有如usb/光纖(toslink)/同軸(rca/bnc)/XLR/hdmi/clock cable等等

例舉我用條na9插ATV同之前ncf lan8己經係二個境界

aq diamond usb插dac聽cd比之前5Sv2又係二個境界

silverbyte 75ohm鐘線插omni lan比之前DB510同樣係二個境界

我個人用後結論係不同種類線材同樣係不同级數有不同程度提升

LeoChin@FB 發表於 2026-4-25 22:39

本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-9 11:45 編輯

20120820 發表於 2026-4-25 22:32
冇錯正面結果

除lan線之外仲有如usb/光纖(toslink)/同軸(rca/bnc)/XLR/hdmi/clock cable等等


我淨係換咗modem>router嗰條,經router攞料嘅player(如 Apple TV)都已經有大改進。
題外話,o記條510真犀利,用唔同嘅接頭就做到唔同功用嘢?
NA9 抑或古河比較好呢?

小瑟 發表於 2026-4-27 10:16

好多人都話0101, 冇可能有分別, 但其實"出到"同"出哂"中間可以有好多可能性呢~

LeoChin@FB 發表於 2026-4-27 10:47

小瑟 發表於 2026-4-27 10:16
好多人都話0101, 冇可能有分別, 但其實"出到"同"出哂"中間可以有好多可能性呢~ ...

好似會考咁,六科E係及格、六科A、都係及格⋯⋯下刪三千字

20120820 發表於 2026-4-27 20:16

LeoChin@FB 發表於 2026-4-25 22:39
我淨係換咗modem>router嗰條,經router攞料嘅player(如 Apple TV)都已經有大改進。
題外話,o記條510真 ...

o記510係幾好

同軸又得天線又得

na9好過古河兩條不同級數

kingyan 發表於 2026-4-27 21:30

20120820 發表於 2026-4-25 22:32
冇錯正面結果

除lan線之外仲有如usb/光纖(toslink)/同軸(rca/bnc)/XLR/hdmi/clock cable等等


線我一向當機咁玩, 十分之重要

20120820 發表於 2026-4-28 20:29

kingyan 發表於 2026-4-27 21:30
線我一向當機咁玩, 十分之重要

{:1_351:} {:1_351:} {:1_351:}

通山跑 發表於 2026-4-29 11:32

啱啱係阿哥搞左條蘇媽network 線,2m 吾駛三舊,效果幾好!
Network 線我吾捨得用貴,因為我連switch 都未玩,router 亦未用LPS,有錢有時間有心力有地方搞咗呢啲先

通山跑 發表於 2026-4-29 11:48

請教各位師兄,有乜抵玩二手又買到的USB A>B 線推介? ??
小弟用iPad 聽Apple Music,經條WireWorld Platinum C>B 入Itona,再經AudioQuest JitterBug,最後黑金剛 USB A>B 入DAC。
真係炒埋一碟,有乜資源塞晒落去 ??
頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: LAN 線

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。