marco 發表於 2026-6-17 11:48
咁睇下放假呢幾日有無時間,試下Movie and Music果條咩料先
試咗記得分享一下{:6_210:}
我呢個假期都研究下呢套戲A1 EOV Acousti X係點玩先
marco 發表於 2026-6-17 11:48
咁睇下放假呢幾日有無時間,試下Movie and Music果條咩料先
係呀,大家測試吓啦,因為真係太多好難逐條逐條去測,
同埋有陣時我好聲唔代表你又好,唔好聲又唔代表你會差
咁講返頭先我之後即刻轉返條dirac 6db, 厚返聲好多爭好遠,後置都係一樣好厚聲,弱音聽返多好多,所以就算用好多條覺得都係唔啱心水,直接就用返dirac 6-4db,都冇包冇衰
AskaLung@FB 發表於 2026-6-17 12:37
係呀,大家測試吓啦,因為真係太多好難逐條逐條去測,
同埋有陣時我好聲唔代表你又好,唔好聲又唔代表你會 ...
都係...而家新款D機有preset1,2方便好多,即刻轉吾洗攪一餐{:6_136:}
marco 發表於 2026-6-17 14:21
都係...而家新款D機有preset1,2方便好多,即刻轉吾洗攪一餐
新機就係
我呢啲舊嘅8500就唔得....
AskaLung@FB 發表於 2026-6-17 08:55
Carl's Movie and Music Curve(有時喺社群會直接寫成 Carl's Curve),係由國外好出名嘅影音評測 YouTube...
原裝 Audyssey 甚至 A1 Evo 預設嗰條 curve,低音往往太乾淨,睇戲時會覺得爭少少氣氛。的確係需要自己 boost 大少少。不過我就覺得唔一定要死守加 +3dB 或 +6dB 呢啲死數,始終要睇返自己個空間環境、超低音本身嘅質素同埋個人口味去微調,臨場聽感到位先係最重要。
至於中高頻嗰部分,喺喇叭擺位已經搞好嘅前提下,我覺得最好嘅基準測試,就係用擴音機個「Pure Direct」模式(即係喇叭原本嘅聲)同校正後嘅聲做個 A/B 比較。
打個比喻,如果你對比完,發現自己其實幾鍾意隻喇叭本身嘅聲底,可能覺得「一半一半」最啱聽;甚至乎係鍾意 Pure Direct 多啲(例如佔 75%),咁其實我哋調校嗰陣,就可以減少 DSP 喺中高頻嘅介入程度。
即係話,將條 Curve 嘅修正幅度減低(或者只係限制 EQ 處理中低頻駐波),將中高頻嘅主導權交返俾隻喇叭。無需要強行 100% 用 Filter 去扭曲隻喇叭本身嘅性格,保留返佢原有嘅質素同自然感,試下聽落係咪會最舒服。
本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-6-23 08:19 編輯
MikeChu@FB 發表於 2026-4-19 18:10
師兄套系統 8500 加 幾款後级推 Polk reference 系列 都真係要試 surround storm audio curve ,我覺得 睇 ...
最終都係用返你嗰條surround storm audio curve,事原趁屋企冇人今日係真真正正試吓平時用-10嗰個音壓聽吓 DIRAC 嗰條曲線,爆吓機,但係發現人聲好古怪,好乾好薄,完全唔好聽,天花完全冇以前嗰種好認嘅感覺,跟住再試吓換其他曲線,某一啲雖然人聲好咗,但係後置嘅厚聲、包圍、3D感都冇dirac甘好,跟住諗返師兄你個surround storm audio curve,再試埋佢,結果係我應該咁多條曲線先至中最好最平均,人聲冇問題,天花認返好多,連後置嗰個包圍咁都仲好過dirac,低音係乾淨嗰隻,所以我暫時都會用呢條 CURVE做主力👍
同埋想講返有啲人問我可唔可以唔好用曲線去做有冇得原生出,係冇嘅,佢一定要揀一條CURVE先至可以揼落去
AskaLung@FB 發表於 2026-6-23 08:09
最終都係用返你嗰條surround storm audio curve,事原趁屋企冇人今日係真真正正試吓平時用-10嗰個音壓聽 ...
試岩調好就係時候試吓近來新戲新劇,STEAL ,house of dragon season 3 , Michael Jackson,呢啲好聲好戲劇
MikeChu@FB 發表於 2026-6-23 09:31
試岩調好就係時候試吓近來新戲新劇,STEAL ,house of dragon season 3 , Michael Jackson,呢啲好聲好戲劇 ...
係呀真係慘呀,琴日淨係試隱形客都睇咗超20次,遲啲再放假再執埋個低音嗰個量就可以坐定定睇吓👍
