本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-19 14:13 編輯
p76marco 發表於 2026-4-19 05:54
過左兩星期多,感覺上soundbar聲音厚實左,有好方向的改變。
但因計漏數,原來的喇叭腳,在不改變整體客廳 ...
同意,好聲唔代表好聽、好聽唔代表好聲,在沒處理房間聲波反射及吸音的情況下,好聲與否喇叭擺位佔了七成。
在目測師兄客廳佈置結構的相片後,發現師兄的新櫃比舊櫃長了,現時書架喇叭下面沒有足夠空間被聲音擴展而影響高音擴散及產生正面的注波效應,放在新櫃上方,設定的高度及離牆距離也不足夠,聽感必然不開揚和比以前渾濁。
先天環境問題下,那管用任何調聲software也是無法改變兩聲道的本質(多聲道AV系統可用software改善),只能重新規劃過喇叭的擺位。
p76marco 發表於 2026-3-28 21:45
等左三個月,個電視櫃到左,合體完成。
電視係咪dup左落黎?
香港尺金寸土。
小弟家有可移動傢具四件:書枱(兼可折疊),40"電視台兼雜物架,茶机及上文提到的50"電視架。
so0072002 發表於 2026-5-4 12:27
電視係咪dup左落黎?
應該係相片錯覺
睇左幾個月,搵到啱用的😄
終於加返隻腳,聲音即刻開揚返。由決定換櫃開始,前前後後搞左半年😅
最後由舊腳配開的iso acoustics aperta,轉返低價的iso puck mini, 反而仲好聲。
