p76marco 發表於 2026-1-12 19:19
如果夠位裝埋個轆,一定會裝。清潔時方便好多
師兄個電視幾多寸? 有冇個架既link睇下?
本帖最後由 p76marco 於 2026-1-13 19:10 編輯
so0072002 發表於 2026-1-13 12:00
師兄個電視幾多寸? 有冇個架既link睇下?
55吋oled,已pm
有高、中兩個range高度,及有置物或無置物架,四個組合
p76marco 發表於 2026-1-13 19:06
55吋oled,已pm
有高、中兩個range高度,及有置物或無置物架,四個組合
正,好過掛牆喇
p76marco 發表於 2026-1-13 19:06
55吋oled,已pm
有高、中兩個range高度,及有置物或無置物架,四個組合
師兄, 可以PM埋我嗎?
見有師兄有興趣,提多句。電視上架一定一定最少要兩個人,上完之後還有固定螺絲要上。我搵阿仔幫手。
需時:個架自己一個慢慢研究,慢慢砌,一兩個鐘搞好。但要清原有位置,電視甩枱座、上vesa mount,掛上去,放返好個櫃等等,基本清潔,開返電視睇,再用左半日有多。要擇日再set返音響、apple tv、遊戲機…{:12_732:}
p76marco 發表於 2026-1-13 19:06
55吋oled,已pm
有高、中兩個range高度,及有置物或無置物架,四個組合
多謝師兄
p76marco 發表於 2026-1-13 19:06
55吋oled,已pm
有高、中兩個range高度,及有置物或無置物架,四個組合
師兄, 可以PM埋我嗎? X3{:8_394:}
Good
等左三個月,個電視櫃到左,合體完成。
過左兩星期多,感覺上soundbar聲音厚實左,有好方向的改變。
但因計漏數,原來的喇叭腳,在不改變整體客廳擺位,放不下?。聽兩聲道時聲音總是覺得唔同左,怪怪的,要時間理解同決定下一步。
