家庭影院 又做咗少少嘅提升? 繼續分享入門嘢
首先多謝 P&O Hi-Fi 的熱情招呼, 又再一次喺佢哋入手咗對喇叭,今次的主角係Mission Lx2 mk2。點解要入呢一對入門書架喇叭?, 其實上年喺佢哋嗰度已經入手咗對LX1 mk2, 加上本身亦都有一對mission lx3d 反射喇叭。 之前諗咗幾日 ,為咗要盡量統一音色, 決定用呢一個喇叭配置去做我嘅家庭影院 5.2.2。
中置喇叭就仍然用返本身Sonus faber, 最主要原因陣因為本身mission嘅中置喇叭單元比較細 ,而 我本身用開呢隻sonus faber鍾意佢哋隻中置 出嚟嘅聲音,人聲好實淨, 所以決定繼續用。
而超低音, 仍然都係用返隻jamo c912 同 c910, 一隻12吋另外一隻10吋。 大家一定會覺得比較入門,力量未必足夠。 但由於我而家嘅設置全部都係mission LX 入門書架, 所以如果換隻比較勁嘅超低音, 個人覺得好似又唔係咁需要, 變相同整體其他喇叭 有啲唔係咁平衡。??
此外, 咁我本身用開嘅chario座地喇叭,用返喺兩聲道 聽歌就算喇, 加上chario 喇叭都比較音樂性重, 所以個人覺得咁樣嘅配置會比較合適啲。
希望大家唔會覺得我全部用哂入門喇叭, 好似好浪費個空間?? 知道好多人都係用中階或者高級嘅喇叭去做家庭影院, 所以要體諒小弟??
P.S. AV擴音機用緊marantz sr6015, 個人覺得全部書架喇叭,部擴音機會冇咁吃力, 容易發揮得更加好
其實都無話咩入唔入門,最緊要師兄玩得開心,量力而為。
好多師兄都係用好普通系統配合自家設定都可以玩得好好。
相反有D有一流系統都未必可以玩到好效果。
用Mission Lx2 mk2睇戲聲音應該爽快d, 如果低音唔夠可以試下用Amp Crossover cut高d, 始終書架仔同座地低頻有落差
另外反射喇叭放LX MK ll上面音場應會比現時連貫一些? rach 發表於 2025-6-22 06:47
用Mission Lx2 mk2睇戲聲音應該爽快d, 如果低音唔夠可以試下用Amp Crossover cut高d, 始終書架仔同座地低頻 ...
其實本身嘅idea都係咁樣諗住擺喺上面。但係 點解最終都係擺番喺chario上面,係因為屋企有小朋友。 如果擺喺mission 書架上面, 擔心小朋友會推跌。 相反放喺chario用上面小朋友推唔郁,因為唔夠高。 喺屋企玩影音始終都要顧慮好多嘢唔似係喺工廈或者studio度玩? KeithChan1@FB 發表於 2025-6-22 09:17
其實本身嘅idea都係咁樣諗住擺喺上面。但係 點解最終都係擺番喺chario上面,係因為屋企有小朋友。 如果擺 ...
你樓底夠高LX2MK2加反射放Chario上面都得
反射距離縮短, 效果可能更顯著? rach 發表於 2025-6-22 09:31
你樓底夠高LX2MK2加反射放Chario上面都得
反射距離縮短, 效果可能更顯著?
Yes . 我對chario座地喇叭有概有一米高。 所以將反射喇叭放喺chario上面, 高度上相對上啱啱好。 RoyIp@FB 發表於 2025-6-22 00:20
其實都無話咩入唔入門,最緊要師兄玩得開心,量力而為。
好多師兄都係用好普通系統配合自家設定都可以玩得 ...
冇錯師兄 平有平玩,貴有貴玩。 家庭影院最大嘅宗旨就係最緊要有得玩。 KeithChan1@FB 發表於 2025-6-22 20:08
冇錯師兄 平有平玩,貴有貴玩。 家庭影院最大嘅宗旨就係最緊要有得玩。
下次昇級可以加多對反射係後面:) RoyIp@FB 發表於 2025-6-23 16:38
下次昇級可以加多對反射係後面:)
都想㗎 但係又要拖多條線喺地下, 同埋都研究過lx1上面擠唔到反射喇叭, 因為反射喇叭嘅深度長過lx1嘅深度。 如果堅持咁樣擺上去嘅話 條線kick一kick就會成個喇叭跌落地下 KeithChan1@FB 發表於 2025-6-23 17:22
都想㗎 但係又要拖多條線喺地下, 同埋都研究過lx1上面擠唔到反射喇叭, 因為反射喇叭嘅深度長過lx1嘅深 ...
加個防滑墊羅。
