咁舊隻十仔放左?如果未放可以試吓玩雙十,吾同吋數最好玩一前一後,包圍感會超強
NickYuEn 發表於 2022-1-5 21:24
未放,收埋左?
甘就試吓玩雙十啦,我依家都係咁玩,返唔到轉頭??
NickYuEn 發表於 2022-1-5 15:13
Zx 12 sub仔昨晚已到?
唔係儲子彈SB3000咩{:1_342:}
Zx 12 sub是否半價優惠.
其實mission ZX真係咁差嗎, 好少人玩mission超低音喇叭.
NickYuEn 發表於 2022-1-5 20:47
已裝好set好?
呢個既尺寸同套野匹配好多
