你隻超低音喇叭, 是什麼型號, 好似好細隻喎.
換隻12吋超低音喇叭, 效果比細呎吋, 好好多嫁.
NickYuEn 發表於 2022-1-3 18:23
逃寶咋?
我見到同你果個一樣所以咁問下{:1_262:}我都係淘番黎{:1_264:}
4700直推ZX,會吃力嗎?
見你個音響架右下角有位,會考慮加後級嗎?
好正,要爆機{:6_138:}
NickYuEn 發表於 2022-1-3 18:22
Denon X4700
我意思你用咩來Play 碟或File
NickYuEn 發表於 2022-1-3 21:23
唔係~ 隻十仔係跟天空喇叭套裝黎~暫時頂住下先?♂️
即係呢套MISSION M-CUBE+SE 5.1
