LawrenceLo@FB 發表於 2020-11-8 19:25

風仔風仔仔 發表於 2020-11-8 21:11

隻幕係咪裝得太高呀.
用得這款投影機, , 要好畫質, 一定要關燈睇, 同埋要一隻好既投影幕.

風仔風仔仔 發表於 2020-11-8 21:23

環境未夠黑喎, 要加多條路軌裝深色窗簾.

上年九龍灣影音展, 睇過BENQ投影機, 畫質好靚喎, 但唔記得什麼型號, 好似話用3原色背光燈定係3DLP CHIPS, 唔使用色輪.

LawrenceLo@FB 發表於 2020-11-8 21:30

lwk10 發表於 2020-11-8 22:36

在影音展呢部機同n5比較,呢部靚好多好多,師兄幾錢入手?

matt88p 發表於 2020-11-9 01:33

投影要黑位靚其實環境全黑真係好重要

成龍大哥 發表於 2020-11-10 15:04

matt88p 發表於 2020-11-9 01:33
投影要黑位靚其實環境全黑真係好重要

冇獨立影音房就冇辦法全黑了,其實熄晒燈睇已經OK了,大多數人都未必要求極致.{:1_352:}

banjo 發表於 2020-11-10 17:52

用咗抗光幕, 會唔會喺光亮道有衰減?

alexwong1062 發表於 2020-11-12 21:42

好多人唔信,dlp煲碗湯黑位才沉澱下來

longfan 發表於 2020-11-13 07:57

我覺得離地一兩尺最fit
頁: [1] 2 3
查看完整版本: 第一次玩投影 Benq x12000H

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。