隻幕係咪裝得太高呀.
用得這款投影機, , 要好畫質, 一定要關燈睇, 同埋要一隻好既投影幕.
環境未夠黑喎, 要加多條路軌裝深色窗簾.
上年九龍灣影音展, 睇過BENQ投影機, 畫質好靚喎, 但唔記得什麼型號, 好似話用3原色背光燈定係3DLP CHIPS, 唔使用色輪.
在影音展呢部機同n5比較,呢部靚好多好多,師兄幾錢入手?
投影要黑位靚其實環境全黑真係好重要
matt88p 發表於 2020-11-9 01:33
投影要黑位靚其實環境全黑真係好重要
冇獨立影音房就冇辦法全黑了,其實熄晒燈睇已經OK了,大多數人都未必要求極致.{:1_352:}
用咗抗光幕, 會唔會喺光亮道有衰減?
好多人唔信,dlp煲碗湯黑位才沉澱下來
我覺得離地一兩尺最fit
