杜sir 發表於 2018-8-6 10:36
明白
大家都係睇個展呢....又唔係睇我!!! 有咩所謂呢~{:1_344:}
1) 回覆你當晚最想聽邊個單位唱咩歌呢??
最想聽 二汶 現場演繹 ""
2) 你會同邊個一齊來呢個音樂會呢??
會同女友一齊睇
3) 你是否 Sony Mobile 的用家呢??
SONY XZ1用家到。。。
Ivan713 發表於 2018-8-6 08:26
1) 回覆你當晚最想聽邊個單位唱咩歌呢??
RubberBand 的發現號
IVAN兄, 可以 PM我留下CONTACT名同電話嗎??
MANY THX!!!
我地仲有少量門票呀, 如果有興趣睇 RB X 二汶的版友, 爭取餘下的時間玩遊戲勒~{:6_128:}
{:1_330:}{:1_344:}{:1_330:}遊戲截止時間 : 8 月 8 日晚上18:00
*以下參加了的版友, 我地會係8月8日後出MAIL通知你地如何取票的呢!!!! 所以你留個MAIL係好有用架~{:6_138:}
想打聽下樓主係咪未通知攞飛方法?
放心呀, 一陣我會出MAIL比大家有關取票事宜呀!!!{:6_143:}
再三多謝大家支持我地既活動呀~
各位團友好,
岩岩PM同MAIL左比大家有關取票事宜呀, 大家記得用PM/MAIL來取票之用呀!!
如果未有到可以PM我或係度回覆話我知啦~~
再三多謝大家支持我們2018年的音樂大事呀~{:6_128:}
