1) 回覆你當晚最想聽邊個單位唱咩歌呢??
Rubberband, 有新聽新,梗係逆流之歌&那一端
2) 你會同邊個一齊來呢個音樂會呢??
我個仔,一定要聽廣東歌
3) 你是否 Sony Mobile 的用家呢??
曾經係,唔排除將來又係
4)PM 小瑟留下你的姓名+聯絡電話
ronaldlaw
1) 回覆你當晚最想聽邊個單位唱咩歌呢??
RubberBand x 林二汶 2個單位都咁正, 小弟差唔多有晒佢哋全部碟, 梗係超想聽佢哋玩live~!! 以佢哋能力同可變能力, 最好有啲我估唔到咁過癮既crossover玩就真係正到暈~!! {:6_157:}
2) 你會同邊個一齊來呢個音樂會呢??
同老婆一齊嚟是常識吧~!! {:6_174:}
3) 你是否 Sony Mobile 的用家呢??
sorry, 唔係...{:9_434:}
4)PM 小瑟留下你的姓名+聯絡電話
你有的~{:6_176:}
ykluk 發表於 2018-7-28 10:08
1) 回覆你當晚最想聽邊個單位唱咩歌呢??
RubberBand x 林二汶 2個單位都咁正, 小弟差唔多有晒佢哋全部碟,...
你又岩, 我又真係有呢~
支持活動{:6_149:}
Raycheung 發表於 2018-7-28 22:29
支持活動
你有冇玩呀??? 好似唔見你個名呢????
小瑟 發表於 2018-7-28 23:52
你有冇玩呀??? 好似唔見你個名呢????
我唔得閒,純支持76攪活動{:6_136:}…
Raycheung 發表於 2018-7-29 08:09
我唔得閒,純支持76攪活動…
多謝哂你呀~~~ 其他版版都可來參加呀!!!! {:6_128:}
