阿婆不嬲都喜歡飲酒,楂住杯酒已經係我標誌
呢枝X.O.澳門買只需九百幾元炸
退休生活係咁上下,朝早晨運上茶 ...
我都想過咁嘅生活,可惜我一唔做野就病{:1_333:} 签到☕️ 各位傍晚好...........................{:6_142:}
21 July 2025 (星期一)#75044
大家準時開工,早晨!! {:6_229:} {:6_229:}21-7-2025
早晨teddy, 大爺及各位.............................{:6_143:}{:8_392:} old8woman 發表於 2025-7-21 02:20
21-7-2025
早晨teddy, 大爺及各位.............................
old8woman,morning!!{:6_184:} {:6_184:} teddyng637 發表於 2025-7-21 00:59
大家準時開工,早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:} old8woman 發表於 2025-7-21 02:20
21-7-2025
早晨teddy, 大爺及各位.............................
old8woman姐,早晨{:8_390:} 關大爺 發表於 2025-7-21 06:41
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_127:} {:6_127:}
