各位76網友,早晨{:12_727:}
各位早晨!! {:6_165:} {:6_165:}
old8woman 發表於 2025-7-20 05:54
20-7-2025
早晨teddy, 大爺及各位.............................
old8woman 姐,早晨!!{:6_182:} {:6_182:}
關大爺 發表於 2025-7-20 07:54
各位76網友,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_150:} {:6_150:}
關大爺 發表於 2025-7-20 07:54
各位76網友,早晨
我覺得打風又唔係好大風,又唔係好大雨………{:6_165:} {:6_165:}
teddyng637 發表於 2025-7-20 09:18
我覺得打風又唔係好大風,又唔係好大雨………
個風根本冇料到,我一陣重出去飲茶{:1_333:}
teddyng637 發表於 2025-7-20 09:13
各位早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:}
關大爺 發表於 2025-7-20 10:44
個風根本冇料到,我一陣重出去飲茶
我邊度都冇去(包括去飲早茶打麻雀)
在屋企飲下酒聽下音樂.................................{:8_390:}
old8woman 發表於 2025-7-20 13:27
我邊度都冇去(包括去飲早茶打麻雀)
在屋企飲下酒聽下音樂.................................
...
上等人生活喎,淨支酒已我成個月人工{:1_333:}
關大爺 發表於 2025-7-20 13:37
上等人生活喎,淨支酒已我成個月人工
阿婆不嬲都喜歡飲酒,楂住杯酒已經係我標誌
呢枝X.O.澳門買只需九百幾元炸
退休生活係咁上下,朝早晨運上茶樓,下午打麻雀
夜晚飲酒聽音樂................................
