關大爺 發表於 2025-7-20 07:54

各位76網友,早晨{:12_727:}

teddyng637 發表於 2025-7-20 09:13

各位早晨!! {:6_165:} {:6_165:}

teddyng637 發表於 2025-7-20 09:15

old8woman 發表於 2025-7-20 05:54
20-7-2025
早晨teddy, 大爺及各位.............................

old8woman 姐,早晨!!{:6_182:} {:6_182:}

teddyng637 發表於 2025-7-20 09:16

關大爺 發表於 2025-7-20 07:54
各位76網友,早晨

關大爺 兄,早晨!!{:6_150:} {:6_150:}

teddyng637 發表於 2025-7-20 09:18

關大爺 發表於 2025-7-20 07:54
各位76網友,早晨

我覺得打風又唔係好大風,又唔係好大雨………{:6_165:} {:6_165:}

關大爺 發表於 2025-7-20 10:44

teddyng637 發表於 2025-7-20 09:18
我覺得打風又唔係好大風,又唔係好大雨………

個風根本冇料到,我一陣重出去飲茶{:1_333:}

關大爺 發表於 2025-7-20 10:44

teddyng637 發表於 2025-7-20 09:13
各位早晨!!

teddyng637兄,早晨{:6_127:}

old8woman 發表於 2025-7-20 13:27

關大爺 發表於 2025-7-20 10:44
個風根本冇料到,我一陣重出去飲茶

我邊度都冇去(包括去飲早茶打麻雀)
在屋企飲下酒聽下音樂.................................{:8_390:}

關大爺 發表於 2025-7-20 13:37

old8woman 發表於 2025-7-20 13:27
我邊度都冇去(包括去飲早茶打麻雀)
在屋企飲下酒聽下音樂.................................
...

上等人生活喎,淨支酒已我成個月人工{:1_333:}

old8woman 發表於 2025-7-20 13:52

關大爺 發表於 2025-7-20 13:37
上等人生活喎,淨支酒已我成個月人工

阿婆不嬲都喜歡飲酒,楂住杯酒已經係我標誌
呢枝X.O.澳門買只需九百幾元炸
退休生活係咁上下,朝早晨運上茶樓,下午打麻雀
夜晚飲酒聽音樂................................
頁: 7494 7495 7496 7497 7498 7499 7500 7501 7502 7503 [7504] 7505 7506 7507 7508 7509 7510 7511 7512 7513
查看完整版本: (延續早晨貼)22 OCT 2017 (星期日) 早晨呀!!#22233

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。