26-1-2025
早晨teddy,大爺及各位........................{:8_364:}{:8_388:}
關大爺 發表於 2025-1-26 00:49
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_127:} {:6_127:}
關大爺 發表於 2025-1-26 00:49
各位76網友,早晨
我今晚飛啦!!{:6_142:} {:6_142:}
old8woman 發表於 2025-1-26 05:20
26-1-2025
早晨teddy,大爺及各位........................
old8woman,morning!!{:6_175:} {:6_175:}
teddyng637 發表於 2025-1-26 05:23
我今晚飛啦!!
去邊??
old8woman 發表於 2025-1-26 05:20
26-1-2025
早晨teddy,大爺及各位........................
old8woman姐,早晨{:8_386:}
關大爺 發表於 2025-1-26 06:41
去邊??
之前訂咗去泰國,之後改咗去「越南」玩幾日。{:6_177:} {:6_177:}
teddyng637 發表於 2025-1-26 08:53
之前訂咗去泰國,之後改咗去「越南」玩幾日。
越南過關要收------{:1_333:}
關大爺 發表於 2025-1-26 10:20
越南過關要收------
我知道??
teddyng637 發表於 2025-1-26 11:30
我知道??
玩得開心啲
記得買手信{:1_338:}
