old8woman 發表於 2025-1-20 05:25
20-1-2025
早晨teddy,大爺及各位..........................
old8woman,morning!!{:6_184:} {:6_184:}
teddyng637 發表於 2025-1-20 00:08
開工日,各位早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:}
各位76網友,早晨{:12_727:}
old8woman 發表於 2025-1-20 05:25
20-1-2025
早晨teddy,大爺及各位..........................
old8woman姐,早晨{:8_394:}
關大爺 發表於 2025-1-20 06:48
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_220:} {:6_220:}
關大爺 發表於 2025-1-20 06:48
各位76網友,早晨
你幾時收爐呀?{:6_141:} {:6_141:}
teddyng637 發表於 2025-1-20 09:39
你幾時收爐呀?
年廿九{:8_373:}
關大爺 發表於 2025-1-20 11:03
年廿九
我今年年廿五收爐,年廿五做埋早上,下午公司老闆請食飯就收爐。{:6_138:} {:6_138:}
teddyng637 發表於 2025-1-20 11:54
我今年年廿五收爐,年廿五做埋早上,下午公司老闆請食飯就收爐。 ...
我不嬲羨慕你公司{:1_333:}
21-1-2025
早晨teddy,大爺及各位..........................{:8_390:}{:8_392:}
