1-12-2024
早晨大爺,teddy 及各位.............................{:8_395:}{:8_364:}
old8woman 發表於 2024-12-1 05:08
1-12-2024
早晨大爺,teddy 及各位.............................
old8woman,morning!!{:6_174:} {:6_174:}
teddyng637 發表於 2024-12-1 00:54
Sunday Morning,早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:}
各位76網友,早晨{:12_727:}
old8woman 發表於 2024-12-1 05:08
1-12-2024
早晨大爺,teddy 及各位.............................
old8woman姐,早晨{:8_384:}
關大爺 發表於 2024-12-1 06:04
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_177:} {:6_177:}
關大爺 發表於 2024-12-1 06:04
各位76網友,早晨
依家飲茶貴咗…..{:6_200:} {:6_200:}
teddyng637 發表於 2024-12-1 09:16
依家飲茶貴咗…..
宜家乜都貴,係人工平{:1_333:}
teddyng637 發表於 2024-12-1 09:16
依家飲茶貴咗…..
依加求其食個早餐都四十幾蚊......................
關大爺 發表於 2024-12-1 09:21
宜家乜都貴,係人工平
所以搞到香港經濟咁差,好多人都北上消費就係咁嘅原因。{:6_194:} {:6_194:}
