27-7-2024
早晨大爺,teddy及各位..............................{:8_394:} {:8_364:} {:8_364:}
teddyng637 發表於 2024-7-27 00:20
週末早上,早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:}
各位76網友,早晨{:12_727:}
old8woman 發表於 2024-7-27 05:17
27-7-2024
早晨大爺,teddy及各位..............................
old8woman姐,早晨{:8_389:}
old8woman 發表於 2024-7-27 05:17
27-7-2024
早晨大爺,teddy及各位..............................
old8woman,morning!!{:6_138:} {:6_138:}
關大爺 發表於 2024-7-27 05:42
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_175:} {:6_175:}
關大爺 發表於 2024-7-27 05:42
各位76網友,早晨
我啱啱睇完,你有冇睇奧運開幕禮?{:6_141:} {:6_141:}
teddyng637 發表於 2024-7-27 05:57
我啱啱睇完,你有冇睇奧運開幕禮?
我都有睇呀....................{:8_390:}
teddyng637 發表於 2024-7-27 05:57
我啱啱睇完,你有冇睇奧運開幕禮?
當然冇,奧運我只睇幾個單項運動{:1_328:}
good evening{:1_343:}
