早晨大爺,teddy及各位..................................{:8_364:} {:8_392:} {:8_392:} old8woman 發表於 2024-7-26 02:22
26-7-2024
早晨大爺,teddy及各位.................................. ...
old8woman,morning!!{:6_189:} {:6_189:} teddyng637 發表於 2024-7-26 00:05
週五早上,早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:} old8woman 發表於 2024-7-26 02:22
26-7-2024
早晨大爺,teddy及各位.................................. ...
old8woman姐,早晨{:8_384:} 關大爺 發表於 2024-7-26 06:22
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_182:} {:6_182:} 關大爺 發表於 2024-7-24 10:31
重係好忙?其實你做邊行,到到都好靜喎
我係做貿易公司主管 (我跟中國線),所以工作比較忙。{:6_229:} {:6_229:} teddyng637 發表於 2024-7-26 11:57
我係做貿易公司主管 (我跟中國線),所以工作比較忙。
同我個女一樣,所以成日唔見人{:1_333:} Good evening {:1_343:}
