19 Feb., 2024 (星期一)#71061
放完假,繼續工作!! {:6_229:} {:6_229:}各位早晨!! {:6_127:} {:6_127:}
19-2-2024
早晨大爺,teddy及各位...............................{:8_392:} {:8_394:} {:8_364:} old8woman 發表於 2024-2-19 02:51
19-2-2024
早晨大爺,teddy及各位...............................
old8woman,morning!!{:6_142:} {:6_142:} teddyng637 發表於 2024-2-19 00:09
放完假,繼續工作!!
各位早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:} old8woman 發表於 2024-2-19 02:51
19-2-2024
早晨大爺,teddy及各位...............................
old8woman姐,早晨{:6_138:} 關大爺 發表於 2024-2-19 06:46
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,午安!!{:6_189:} {:6_189:} 關大爺 發表於 2024-2-19 06:46
各位76網友,早晨
我仲未回復心情,第一日開工就好忙…….{:6_194:} {:6_194:} teddyng637 發表於 2024-2-19 12:10
我仲未回復心情,第一日開工就好忙…….
捱多陣復活節再去過{:6_146:} 關大爺 發表於 2024-2-19 12:15
捱多陣復活節再去過
復活節可能唔去旅行,依家未決定…….{:6_141:} {:6_141:}
