我今晚凌晨飛啦!!
夜機,幾好呀,最緊要係玩得開心{:1_326:} 本帖最後由 teddyng637 於 2024-2-6 10:10 編輯
關大爺 發表於 2024-2-6 07:27
夜機,幾好呀,最緊要係玩得開心
{:12_762:} {:12_762:} 咁樣可以唔使嘥一日時間,玩盡佢{:1_333:} {:1_333:} teddyng637 發表於 2024-2-6 10:09
咁樣可以唔使嘥一日時間,玩盡佢
知,我都係咁玩,你後生就得,我啲老人家唔掂{:1_333:}
7 Feb., 2024 (星期三)#70964
年廿八、洗邋遢,早晨!! {:6_143:} {:6_143:}teddyng637 發表於 2024-2-7 00:12
年廿八、洗邋遢,早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:} 我差唔多上機啦!! {:6_155:} {:6_155:}
關大爺 發表於 2024-2-7 00:16
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_127:} {:6_127:}
我上機啦!!{:6_155:} {:6_155:} 7-2-2024
早晨大爺,teddy及各位..…...............{:8_392:} {:8_392:} teddyng637 發表於 2024-2-7 00:59
關大爺 兄,早晨!!
我上機啦!!
玩開心的......................
新年快樂....................................{:8_389:}
