冇呀!外面太多人排隊,我唸要等兩個鐘以上…….
真係唔知港人諗乜{:1_333:}
16 Jan., 2024 (星期二)#70802
大家好!!早晨!! {:6_182:} {:6_182:}16-1-2024
早晨大爺,teddy及各位..….................................{:8_364:} {:8_392:} {:8_392:} teddyng637 發表於 2024-1-16 00:13
大家好!!早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:} old8woman 發表於 2024-1-16 04:31
16-1-2024
早晨大爺,teddy及各位..…................................. ...
old8woman姐,早晨{:8_384:} old8woman 發表於 2024-1-16 04:31
16-1-2024
早晨大爺,teddy及各位..…................................. ...
old8woman,morning!!{:6_175:} {:6_175:} 關大爺 發表於 2024-1-16 06:35
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_239:} {:6_239:}
17 Jan., 2024 (星期三)#70809
咁多位「早晨」!! {:6_222:} {:6_222:}17-1-2024
早晨大爺,teddy及各位..….........................{:8_392:} {:8_392:}
