返大陸冇乜人,你今日冇上去?
有呀!我喺「龍華」行緊街,食吓嘢!!{:12_727:} {:12_727:} teddyng637 發表於 2024-1-14 14:16
有呀!我喺「龍華」行緊街,食吓嘢!!
正,有冇行新果間超市?{:6_141:}
15 Jan., 2024 (星期一)#70793
開工日,各位早晨!! {:6_229:} {:6_229:}15-1-2024
早晨大爺,teddy及各位..….......................{:8_394:} {:8_392:} {:8_364:} teddyng637 發表於 2024-1-15 00:09
開工日,各位早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:} old8woman 發表於 2024-1-15 03:11
15-1-2024
早晨大爺,teddy及各位..….......................
old8woman姐,早晨{:6_136:} old8woman 發表於 2024-1-15 03:11
15-1-2024
早晨大爺,teddy及各位..….......................
old8woman 姐,早晨!!{:6_138:} {:6_138:} 關大爺 發表於 2024-1-15 06:39
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_177:} {:6_177:} 關大爺 發表於 2024-1-14 15:28
正,有冇行新果間超市?
冇呀!外面太多人排隊,我唸要等兩個鐘以上…….{:6_179:} {:6_179:}
