你就好,可以出國玩,我就在香港捱驢仔
我陣間都去澳門3日,阿婆3年未離開過香港{:8_364:} old8woman 發表於 2023-1-29 08:47
我陣間都去澳門3日,阿婆3年未離開過香港
去澳門好,玩得開心D{:6_128:} old8woman 發表於 2023-1-29 06:11
1月29日
早晨teddy,大爺及各位.............................
old8woman 姐,午安!!{:6_143:} {:6_143:} 關大爺 發表於 2023-1-29 07:52
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,午安!!{:6_142:} {:6_142:}
我在家休息中………{:6_152:} {:6_152:} old8woman 發表於 2023-1-29 08:47
我陣間都去澳門3日,阿婆3年未離開過香港
玩得開心啲……..{:6_193:} {:6_193:} teddyng637 發表於 2023-1-29 13:35
關大爺 兄,午安!!
我在家休息中……… ...
唔駛呀,真係玩得咁盡慶{:6_141:}
RE: (延續早晨貼)30 JAN 2023 (星期一) #68097
大家好!!早晨!! {:6_189:} {:6_189:}teddyng637 發表於 2023-1-30 03:50
大家好!!早晨!!
teddyng637兄,早晨{:6_127:} 各位76網友,早晨{:12_727:} 關大爺 發表於 2023-1-30 06:54
teddyng637兄,早晨
關大爺 兄,早晨!!{:6_127:} {:6_127:}
