設為首頁FacebookYouTubeIG

Post76.hk

搜索

舊av amp 接駁新買電視丶籃光機一問

查看數: 6928 | 評論數: 19 | 收藏 0
關燈 | 提示:支持鍵盤翻頁<-左 右->
    組圖打開中,請稍候......
發佈時間: 2021-7-18 00:08

正文摘要:

想請教各位師兄,我有部舊av amp(有hdmi但冇ARC, 冇atmos,但它也支援Dolby true HD) 將會連接新買的4K電視(有EARC)和新籃光碟機,請問當睇支援Dolby atmos的藍光碟或Netflix/ Apple TV 時,電視能否經EARC回傳到舊a ...

回覆

根本英俊 發表於 2021-8-5 11:15
本帖最後由 krisho6666 於 2021-8-5 11:42 編輯

其實我覺得唔去就個eArc比較好.

買個Chromecast with google TV, Apple TV 4K, 經amp入TV應該就解決到.

如果舊AMP pass through 唔到4K影像既話, 可以考慮下Panasonic UB820/9000.
佢聲畫分兩條HDMI, 可以1條去AMP, 1條去TV.  
但呢個藍光機只有基本App, 如Netflix, YouTube個D, 冇Apple TV, andriod嗰D機頂盒咁多APP玩.
不過可以睇碟同聽CD, 畫面質素又好, 真係可以諗下佢.

PS: 仲有D大陸串流機行Andriod, 都有聲畫兩條輸出, 可能可以幫到你
Poohson 發表於 2021-8-5 08:15
Poohson 發表於 2021-8-5 07:54
請問可在電視那裡知道已經認到這隻Earc processor?
其價格包運費到港是約多少$?hk在那裏會比較集中可買 ...

我試過:舊av amp 上4Ktv, 結果用光纖就只出dig2.0; 用普通hdmi就出到DD 5.1; 那是否加了這個‘扮有Earl’的processor再入舊amp之後再出speaker, 就有DD plus 5.1呢?如果是,其音效比較起DD5.1, 會有幾多分別?
getter 發表於 2021-8-5 03:05
Poohson 發表於 2021-8-4 20:55
Getter師兄你好,看完你舊link分享,我都有點意思想買翻個像你用緊的eArc processors 或 類似的extractor ...

只係試過 netflix, hbo max, prime video, 都出到 DD+ 5.1,冇試其他。

穩定性都算 ok,如果喺電視認到佢之後先開 app,一般都冇問題,不過如果開咗 app 先開佢,有時會傻傻哋,不過通常 kill app 後 restart 個 eArc processor,等電視認得番先再開 app 就可以解決。其實我懷疑用有 eArc 嘅 amp 都可能有呢個情況...

不過呢,如果呢一刻 (2021 Aug) 要再選擇,我估我會 "積極地" "傾向" "考慮" 換 amp,因為 Y 記出咗 A4A (如果屋企海關批的話)
Poohson 發表於 2021-8-4 20:55
getter 發表於 2021-7-18 04:10
回帶反到上年 12 月頭,當時部舊 av amp 未壞,新出嘅 amp 又有 bug,反正屋企只有 5.2 setup,所以完全冇 ...

Getter師兄你好,看完你舊link分享,我都有點意思想買翻個像你用緊的eArc processors 或 類似的extractor…請問如用在電視內置Netflix或apple TV是也可出到DD plus 5.1呢?而你用緊的又是否隱定呢?
Kowloonman 發表於 2021-7-20 13:51
Panasonic DP-UB9000中港版有香港代理
查詢:標緻音響 (2905-1919)
Poohson 發表於 2021-7-20 13:42
krisho6666 發表於 2021-7-19 12:49
有舊AV AMP就真係唔好換soundbar啦. Soundbar一樣冇/冇乜atmos天空效果.
而且10幾年前既機用料靚個宜家好 ...

謝謝各師兄意見。

其實soundbar只是我初步想法,也沒有仔細深研;但聽到各位意見後,我應會放下這念頭的。

至於現在已壞的pioneer(也是十年前)只是出不倒盆,其他好似也正常的…不過再買的話應會考慮其他牌子.

至於這部日/英版也好Panasonic 9000, 是否必須要在網上購買? HK有冇得賣呢? (定只有水貨嗎)
根本英俊 發表於 2021-7-19 12:49
Poohson 發表於 2021-7-18 11:45
感謝各師兄意見。

只因部天龍amp 雖已是十多前年買下,但見還未壞和趁著換4K TV,也因budget所限,只想 ...

有舊AV AMP就真係唔好換soundbar啦. Soundbar一樣冇/冇乜atmos天空效果.
而且10幾年前既機用料靚個宜家好多, 唔好晒.
買左D冇既野先, cp高D.   eg. 買2ch合拼機聽歌好好多
藍光機壞左就用soundbar個budget去買部好D啦. Pioneer LX500/800或日版Panasonic UB9000 聽CD唔會差.
線材有舊就用住先, 買齊機先慢慢換好D

評分

參與人數 1威望 +10 金錢 +10 收起 理由
mike2837 + 10 + 10 認同到一個點呀

查看全部評分

tony019002 發表於 2021-7-19 10:58
Poohson 發表於 2021-7-18 11:45
感謝各師兄意見。

只因部天龍amp 雖已是十多前年買下,但見還未壞和趁著換4K TV,也因budget所限,只想 ...

Ching
你反正預budget買soundbar
唔爭在果小小換埋amp la
一勞永逸
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表