設為首頁FacebookYouTubeIG

Post76.hk

搜索

(更新,諗住買電視,心大心細)電視是否夠鐘

查看數: 5930 | 評論數: 20 | 收藏 0
關燈 | 提示:支持鍵盤翻頁<-左 右->
    組圖打開中,請稍候......
發佈時間: 2021-5-2 17:54

正文摘要:

本帖最後由 cheungliu 於 2021-5-9 02:07 編輯 9號更新 電視開始連youtube 都有問題,應該真是夠鐘。 見到SONY出X90J,都是想去買行貨 而家舊SONY電視已經有個NB架,CHECK過VESA可以用,想問裝機師父會否幫我在個 ...

回覆

cheungliu 發表於 2021-5-14 16:32
rl0497 發表於 2021-5-14 14:33
我個情況係早一日歐綠寶打嚟問我幾點可以收機,實情我都唔知幾點送新機嚟,咁我同對方講朝早十點後喇,結 ...

多謝你的資料
好詳細,我而家要找工程公司
rl0497 發表於 2021-5-14 14:33
cheungliu 發表於 2021-5-14 13:42
謝謝你的留言
你好好彩…
想問多兩句

我個情況係早一日歐綠寶打嚟問我幾點可以收機,實情我都唔知幾點送新機嚟,咁我同對方講朝早十點後喇,結果係第二朝十點送新機嚟,大約十點半咁上下收到Sony師傅話嚟裝機,佢十一點上到嚟幫我裝(當然冇上牆,期間我同佢傾計我問佢地係唔係一般如果唔係用原裝架佢地就唔理,佢話係),裝完佢就走,大約十一點半就到歐綠寶師傅上嚟幫忙拆機兼收機。最後我部機係我同我個裝修師傅一齊安上牆個架嘅(又係好彩,我個裝修師傅剛剛喺我屋企附近有工程,所以可以過嚟幫手裝)。其實如果你搵到朋友嘅話,應該三個人都可以搞得掂,兩個托機一個上螺絲,我廳嗰部都係六十五吋,曾經因為一啲線嘅問題我搵咗兩個朋友上嚟幫我托一托機再掛上架(雖然我係用原裝架),咁細嘅工程我諗比較難搵到師傅搞,一般都唔接多嘅。
cheungliu 發表於 2021-5-14 13:42
rl0497 發表於 2021-5-14 12:40
Sony 師傅一般都只會裝原裝架嘅,你可以試試自己同師傅私下刁。至於拆機,Sony師傅一般亦唔會負責拆,除 ...

謝謝你的留言
你好好彩…
想問多兩句
1. 照你的情況,你是先黎約左時間收機,再去安裝新機?
2. SONY 師博私下刁是否大機會可以幫我安裝番?因為個原裝架其實是就咁螺絲一粒好鬼HEA,我現有果個蝴蝶架好似仲靚仲實過佢?
3. 如果SONY師博真是點都唔裝,我可以在邊度有工程是接這種電視架上牆的PAGE可以問?
rl0497 發表於 2021-5-14 12:40
cheungliu 發表於 2021-5-9 02:11
9號更新
電視開始連youtube 都有問題,應該真是夠鐘。
見到SONY出X90J,都是想去買行貨

Sony 師傅一般都只會裝原裝架嘅,你可以試試自己同師傅私下刁。至於拆機,Sony師傅一般亦唔會負責拆,除非之前都係用原裝架。你而家買電視,應該同會同步同你預約收舊機走,你可以試試問問回收商(一般都係歐綠寶)嚟收機嘅師傅肯唔肯幫忙拆舊機,或者我比較好彩,早兩三個星期換房部電視,歐綠寶打嚟約收機,我同對方講問佢可唔可以幫手拆機,因為我一個人好難托住部機,佢話應該冇乜問題,只係鬆幾口螺絲啫!第二朝佢嚟到,再同佢講講,佢就快手快腳幫我搞掂,我後來睇到張回收單上面都寫明唔會幫你拆機嘅,不過不妨問問,我可以話係好好彩嘅!
cheungliu 發表於 2021-5-9 15:51
gamma 發表於 2021-5-9 06:56
你住村屋?最近有住村屋朋友也收得差左,建議佢買個放大器,另外tv settings 度可以check 信號強度 ...

唔是村屋 而且電視也花屏 應該收皮了
gamma 發表於 2021-5-9 06:56
cheungliu 發表於 2021-5-5 00:09
換左天線 都係出事
好彩用youtube都無事

你住村屋?最近有住村屋朋友也收得差左,建議佢買個放大器,另外tv settings 度可以check 信號強度
cheungliu 發表於 2021-5-9 02:11
9號更新
電視開始連youtube 都有問題,應該真是夠鐘。
見到SONY出X90J,都是想去買行貨
而家舊SONY電視已經有個NB架,CHECK過VESA可以用,想問裝機師父會否幫我在個架拆左舊電視,再裝去新電視架?
定是要加幾多錢先至有?
cheungliu 發表於 2021-5-5 00:12
Louis.C.C 發表於 2021-5-4 10:39
我自己隻Panasonic 900H 都收得差咗(落地幾個月),有時走馬燈字體有問題、有時節目表不能題示.....非常 ...

希望你真係無事

評分

參與人數 1威望 +10 金錢 +10 收起 理由
Louis.C.C + 10 + 10 謝師兄

查看全部評分

cheungliu 發表於 2021-5-5 00:11
5.1外星人 發表於 2021-5-4 00:14
Sony 自動毀滅系統啓動左

唔好ar
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表