設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 1088|回覆: 2

[4K/8K電視] LG G5 & eARC

[複製鏈接]

276

主題

847

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
273191

76 榮譽忠義勲章

發表於 2026-5-5 10:18 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
電視: LG G5 (77”)
AV Amp:  Yamaha RX-A-2080
Apple TV (99% 串流用Apple TV, 影像經AV amp 去電視, Netflix, Disney Plus…)
Sony bluray player
Egreat A5 (基本上已經冇用 2-3年)

之前部Samsung Q65F冇接ARC, 因為係早期4K 電視, 怕撞, 怕一開電視會達著部 AV amp, Apple TV, medial player 同 bluray. 另外睇電視新聞同電視節目亦唔需要用AV amp出聲.
真係有需要就用光纖由TV 接AV amp 出5.1.

將會換部 LG G5, 想問如果用eARC接G5同AV amp, 但只係偶然至會用到eARC (例如 Apple TV 出左問題, 改用G5 內置Netflix app, 或者用手機 airplay 一D片去電視, 由G5 經 eARC去AV amp….), 以下程序是否唔會達著其它器材 (bluray, media player)?

1)平時disable G5 的 eARC功能, 有需要用eARC至 enable佢 +平時disable CEC 功能, 有需要用eARC至enable佢

2) CEC 是否每次用eARC時至開, 定用 eARC都需要 enable CEC ?

THX

45

主題

4987

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
680564

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-5-5 13:11 | 顯示全部樓層
吾好諗咁多先等部電視安裝完,接好哂線睇下有無咩異常先解決佢
享受下oled既高汁
剛剛進入兩聲道...但主力睇電影

1

主題

146

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
69937
發表於 2026-5-6 13:48 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 luckyperson 於 2026-5-6 14:15 編輯

Oppo203/205 4K藍光機首創有HDMI輸入(可用其聲畫processing再輸出)。此機變成AV processor(包括Adult Video 3D化輸出)。Oppo 103/105 2K機已有HDMI輸入。
高端電視機至今不幸沒有聲畫經其內部processing的HDMI輸出(eARC只是聲音回轉)。電視機有此輸出將會變成AV processor(包括tone mapping)/streaming box。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表