設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 5007|回覆: 5

想買藍牙耳機 AZ80, WF1000XM5 , PI7 S2

[複製鏈接]
JACKYwAN@G 該用戶已被刪除
發表於 2024-9-7 13:59 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

19

主題

2097

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
428467

76 榮譽慈善家勲章76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2024-9-9 09:38 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Ricky1703 於 2024-9-9 09:39 編輯

師兄,我原本用緊Pi7 S2,八月中買左對Technics AZ80,音色係好不過要有LDAC手機,之後月尾出Pi8,試完即換,建議如考慮Pi7 S2不如直上Pi8,音色真係差好遠
JACKYwAN@G 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2024-9-9 12:32 來自手機 | 顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

19

主題

2097

回帖

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
428467

76 榮譽慈善家勲章76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2024-9-9 14:11 | 顯示全部樓層
JACKYwAN@G 發表於 2024-9-9 12:32
PI8 太貴, over budget
所以, AZ80同Pi7 S2之間, 係咪揀Pi7 S2?

又或者你可以等多一陣,Pi6就出價錢應該同Pi7S2差不多,但有12mm單原 (Pi7S2 得 9.2MM) !

到時你可以去DMA試下邊種聲底啱你

5320

主題

5萬

回帖

1402

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
3529614

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2024-9-11 08:27 來自手機 | 顯示全部樓層
英國慢聲就PI7 S2, 日系快聲就M5, AZ80都係日系聲,高音更高,低音更小!
JACKYwAN@G 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2024-9-11 13:37 來自手機 | 顯示全部樓層
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表