試玩耳機
冇得玩大喇叭,轉玩耳機試下ATH-ADX7000
ifi iDSD Phantom
效果幾好
ADX7000 {:6_193:} !老坑! 發表於 2026-6-18 02:22
ADX7000
重煲緊,聲音分隔度幾好 神武光輝 發表於 2026-6-18 09:18
重煲緊,聲音分隔度幾好
我都好有興趣,儲下錢先{:6_210:} !老坑! 發表於 2026-6-21 02:49
我都好有興趣,儲下錢先
一定要換耳機線,所以要食樹皮 神武光輝 發表於 2026-6-21 11:38
一定要換耳機線,所以要食樹皮
師兄換左邊條耳機線? 本帖最後由 神武光輝 於 2026-6-21 21:55 編輯
!老坑! 發表於 2026-6-21 18:46
師兄換左邊條耳機線?
未換,但價錢同耳筒相約,BSEP好貴重要訂做,考慮中! 神武光輝 發表於 2026-6-21 20:30
未換,但價錢同耳筒相約,BSEP好貴重要訂做,考慮中!
哦,Brise。
頁:
[1]
