有問題
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-13 16:32 編輯唏,唔記得點搞𠻹 😮.. 突然咁樣 ? 我都未試唔敢亂答… 等啲資深有經驗嘅師兄代答….{:6_211:} JayShiu@G 發表於 2026-6-13 17:31
😮.. 突然咁樣 ? 我都未試唔敢亂答… 等啲資深有經驗嘅師兄代答….
幾日冇開機,一著就咁,記得有個網友出現過,奈何俾班羚羊搞到個帖鬼五馬六,搵唔返點搞 官網有答案,𣎴復雜
https://support.apple.com/zh-hk/108897 本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-6-14 10:50 編輯
allen89 發表於 2026-6-13 18:55
官網有答案,𣎴復雜
https://support.apple.com/zh-hk/108897
好,聽日試吓先,呢部係用咗七、八年嘅 4K I 嚟,生馬當死馬醫,唔得都冇壞🤝 LeoChin@FB 發表於 2026-6-13 19:08
好,聽日試吓先,呢部係用咗七、八年嘅 4K I 嚟,生馬當死馬醫,唔得都冇壞🤝 ...
師兄搞掂未? JayShiu@G 發表於 2026-6-14 14:35
師兄搞掂未?
有心,勢估唔到,搵返個原裝跟機遙控,即掂 LeoChin@FB 發表於 2026-6-20 11:41
有心,勢估唔到,搵返個原裝跟機遙控,即掂
恭喜晒~{:6_208:} JayShiu@G 發表於 2026-6-20 12:50
恭喜晒~
多謝
頁:
[1]
