so0072002 發表於 2026-6-9 12:16

ivan8313 發表於 2026-6-8 19:21
已 pm

can i have? thx

Kin導 發表於 2026-6-9 12:53

之前我隻JL都係同樓主嘅情況差唔多,都係喺FB搵到位師傅幫我整好,唔知係咪講緊同一位喺元朗嘅師傅呢?

yll3619 發表於 2026-6-9 17:33

本帖最後由 yll3619 於 2026-6-9 17:35 編輯

{:1_256:}

ivan8313 發表於 2026-6-9 21:34

本帖最後由 ivan8313 於 2026-6-9 21:42 編輯

Kin導 發表於 2026-6-9 12:53
之前我隻JL都係同樓主嘅情況差唔多,都係喺FB搵到位師傅幫我整好,唔知係咪講緊同一位喺元朗嘅師傅呢? ...

師傅喺元朗,上樓不是工業大廈,唔知係咪講緊同一位

Kin導 發表於 2026-6-9 22:58

ivan8313 發表於 2026-6-9 21:34
師傅喺元朗,上樓不是工業大廈,唔知係咪講緊同一位

應該係同一個呀,師傅非常好人呀,價錢又公道,非常抵讚👍🏻

ivan8313 發表於 2026-6-9 23:52

有技術,有人品,維修效率仲要快到嚇一跳{:12_806:}

josephpoon0506 發表於 2026-6-10 10:10

我估大家都係講緊同一位技術型既師傅, 佢仲有做維修,我就無比JL佢維修過, 但拎過部後級krell比佢搞

randyma 發表於 2026-6-10 12:48

ivan8313 發表於 2026-6-6 22:06
FB 有位師傅好勁,不過唔知佢宜家仲有無時間做維修,樓主如有需要,我可以俾嗰位師傅聯絡資料 ...

Please pm me. thanks

patrickcw 發表於 2026-6-10 14:20

我隻Velodyne都壞了一排! please PM me, THX!

dtsesman 發表於 2026-6-10 19:52

ivan8313 發表於 2026-6-6 22:06
FB 有位師傅好勁,不過唔知佢宜家仲有無時間做維修,樓主如有需要,我可以俾嗰位師傅聯絡資料 ...

請pm埋我 謝謝
頁: 1 [2] 3
查看完整版本: JL audio F110一開機就woo woo聲

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。