ivan8313 發表於 2026-6-8 19:21
已 pm
can i have? thx
之前我隻JL都係同樓主嘅情況差唔多,都係喺FB搵到位師傅幫我整好,唔知係咪講緊同一位喺元朗嘅師傅呢?
本帖最後由 yll3619 於 2026-6-9 17:35 編輯
{:1_256:}
本帖最後由 ivan8313 於 2026-6-9 21:42 編輯
Kin導 發表於 2026-6-9 12:53
之前我隻JL都係同樓主嘅情況差唔多,都係喺FB搵到位師傅幫我整好,唔知係咪講緊同一位喺元朗嘅師傅呢? ...
師傅喺元朗,上樓不是工業大廈,唔知係咪講緊同一位
ivan8313 發表於 2026-6-9 21:34
師傅喺元朗,上樓不是工業大廈,唔知係咪講緊同一位
應該係同一個呀,師傅非常好人呀,價錢又公道,非常抵讚👍🏻
有技術,有人品,維修效率仲要快到嚇一跳{:12_806:}
我估大家都係講緊同一位技術型既師傅, 佢仲有做維修,我就無比JL佢維修過, 但拎過部後級krell比佢搞
ivan8313 發表於 2026-6-6 22:06
FB 有位師傅好勁,不過唔知佢宜家仲有無時間做維修,樓主如有需要,我可以俾嗰位師傅聯絡資料 ...
Please pm me. thanks
我隻Velodyne都壞了一排! please PM me, THX!
ivan8313 發表於 2026-6-6 22:06
FB 有位師傅好勁,不過唔知佢宜家仲有無時間做維修,樓主如有需要,我可以俾嗰位師傅聯絡資料 ...
請pm埋我 謝謝
