LeoChin@FB 發表於 2026-6-3 22:00
係有十個可兌換戲嘅幣,而且可以睇返之前部電視已經儲存咗嗰啲戲𠻹!
但真係冇乜戲值得兌換呢 ...
我岩豈兌左成龍果套~ 你講得岩, 真係冇咩戲好換~{:1_260:}
小瑟 發表於 2026-6-4 22:21
我岩豈兌左成龍果套~ 你講得岩, 真係冇咩戲好換~
睇吓搵唔搵到‘功夫’吖,值得兌,我上一部電視時兌咗,而家冇咩戲值得入手
LeoChin@FB 發表於 2026-6-4 18:45
好似都係得Sony core先有喎,我唔想嘥咗一個代用幣呀
D 代幣係點拎? 我今年都買左部sony
so0072002 發表於 2026-6-5 09:22
D 代幣係點拎? 我今年都買左部sony
你撳遙控上嘅呢個掣,佢會指引你
本帖最後由 luckyperson 於 2026-6-5 13:03 編輯
OLED相對低nits。測試看到的主要是其tone mapping。
可問AI超過4000nits的畫面( 包括測試碟或其files的)。
有了AI,所有網上議論真假(包廣告)難辨。論壇文可以是AI產生。小弟此文是否如此?
P.S.串流平台現沒有3D或非壓縮影音。
LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 09:28
你撳遙控上嘅呢個掣,佢會指引你
剛剛試咗,聲畫都有驚喜
仲第一次試到IMAX
so0072002 發表於 2026-6-5 20:19
剛剛試咗,聲畫都有驚喜
仲第一次試到IMAX
Sony pictures core?
LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 20:59
Sony pictures core?
Yes, 非常好
so0072002 發表於 2026-6-5 21:01
Yes, 非常好
你之前部電視冇兌換過戲咩?
可以跟埋嚟部新機度咖喎
LeoChin@FB 發表於 2026-6-5 21:30
你之前部電視冇兌換過戲咩?
可以跟埋嚟部新機度咖喎
第一次玩, 之前部機無留意呢樣野
