helloall 發表於 2026-5-27 21:04

LG G5 邊框

新機剛過了10天,才剛剛見到邊框,有啲位好似穿咗窿冇唧膠,咁是正常嗎?

manlad760 發表於 2026-5-27 21:53

師兄,請問係咪77寸?行機?

helloall 發表於 2026-5-27 22:00

manlad760 發表於 2026-5-27 21:53
師兄,請問係咪77寸?行機?

是,新77行機

manlad760 發表於 2026-5-27 22:30

你有冇留意包住電視果四條銀色邊本身係有透明膠紙痴住?

manlad760 發表於 2026-5-27 22:34

helloall 發表於 2026-5-27 22:00
是,新77行機

我同你一樣都係行機,已經過咗三個星期,好彩暫時冇問題

helloall 發表於 2026-5-27 22:56

manlad760 發表於 2026-5-27 22:30
你有冇留意包住電視果四條銀色邊本身係有透明膠紙痴住?

唔覺,見師傅只除去包面大膠紙

manlad760 發表於 2026-5-27 23:13

我嘅意思係話,行機照計唔會翻新機!最好盡快打去LG問吓跟進。

helloall 發表於 2026-5-27 23:17

manlad760 發表於 2026-5-27 23:13
我嘅意思係話,行機照計唔會翻新機!最好盡快打去LG問吓跟進。

已問店和搵LG 師傅來睇

PinLoChan@G 發表於 2026-5-27 23:27

是否在豐X買?

helloall 發表於 2026-5-27 23:40

PinLoChan@G 發表於 2026-5-27 23:27
是否在豐X買?

不是,也是大舖
頁: [1] 2
查看完整版本: LG G5 邊框

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。