JayShiu@G 發表於 2026-6-19 09:23
聽聞師兄準備玩新玩具~
Leo哥成日整色整水就真,話衣家得三隻雀友,仲欠一隻至成到局,比佢吹脹!
本帖最後由 快活人 於 2026-6-19 13:25 編輯
JayShiu@G 發表於 2026-6-19 09:23
聽聞師兄準備玩新玩具~
我都想搞搞新意思,J哥有乜好介紹,要聲畫,電源或HDMI都可以!
碟機單飛直插電視,畫方面好啲就梗咖喇,但連啲聲都竟然好過直插聲棍,簡直02過羅生門
本帖最後由 快活人 於 2026-6-19 13:56 編輯
LeoChin@FB 發表於 2026-6-19 13:35
碟機單飛直插電視,畫方面好啲就梗咖喇,但連啲聲都竟然好過直插聲棍,簡直02過羅生門 ...
唔會呱!tv同soundbar同一品牌喎,我雜牌軍,亂咁舞,都係soundbar好聲啲啲。
快活人 發表於 2026-6-19 13:52
唔會呱!tv同soundbar同一品牌喎,我雜牌軍,亂咁舞,都係soundbar好聲啲啲。 ...
事實、唔係春核,我都唔明
LeoChin@FB 發表於 2026-6-19 13:57
事實、唔係春核,我都唔明
旗艦線比較霸道,用在EARC,或可帶著群雀亂飛,貴線,末用過,唔敢肯定,信就跟。
快活人 發表於 2026-6-19 14:11
旗艦線比較霸道,用在EARC,或可帶著群雀亂飛,貴線,末用過,唔敢肯定,信就跟。 ...
有機會係電視機做咗‘共地’嘅角色嘅好處
快活人 發表於 2026-6-19 12:59
Leo哥成日整色整水就真,話衣家得三隻雀友,仲欠一隻至成到局,比佢吹脹! ...
係呀,佢玩雀玩上癮…{:6_212:}
快活人 發表於 2026-6-19 14:11
旗艦線比較霸道,用在EARC,或可帶著群雀亂飛,貴線,末用過,唔敢肯定,信就跟。 ...
同意~ 即係叫你買多啲旗艦…{:6_190:}
快活人 發表於 2026-6-19 13:23
我都想搞搞新意思,J哥有乜好介紹,要聲畫,電源或HDMI都可以!
Wow~快兄個新意思樣樣都想玩.. 想大出血玩咁喎~🤭
舊嘢又好似冇乜特別.. 啱啱見小瑟介紹新嗰部法國串流播放器好似唔錯咁.. 但我暫時都未睇過實物..{:6_212:}
