chhanthony 發表於 2026-5-24 01:20

卒之收到FEAR and DREAMS喇

今日卒之可以正正經咁開呢張陳奕迅FEARS and DREAMS UHD Blu-ray 演唱會嚟睇。

喺Panasonic UB9000 Dolby Vision同Dolby Atmos可以正常播放。

以近廿年無乜聽陳奕迅啲歌嘅非歌迷嚟講,選曲唔係大熱但未算好悶。

Dolby Atoms聲軌音壓好似細聲少少,開到-5dB都好似唔係好夠音壓,正正常常,又無乜驚喜。

畫面喺我嘅投影機嚟講比鄭秀文之前兩隻4K Blu-ray 演唱會嚟得柔和,自然啲。

對我呢啲spec 𨶙嚟講可以一收,亦值得支持,但二刷機會唔太太。

當然以上只係十分主觀嘅感覺,唔同意唔好打頭🙏🏻

PS 連運費真係好𨶙貴😭

shingyin 發表於 2026-5-24 05:36

連埋運費幾錢呀?SHBD網店賣緊$540 免運費。

chhanthony 發表於 2026-5-24 07:21

shingyin 發表於 2026-5-24 05:36
連埋運費幾錢呀?SHBD網店賣緊$540 免運費。

$770😭

shingyin 發表於 2026-5-24 10:27

chhanthony 發表於 2026-5-24 07:21
$770😭

邊間賣得咁貴呀,CD WAREHOUSE 都係賣 $569 免香港地區運費。

shingyin 發表於 2026-5-24 10:29

chhanthony 發表於 2026-5-24 07:21
$770😭

$770 應該是送到外國吧!

關大爺 發表於 2026-5-24 15:56

shingyin 發表於 2026-5-24 10:27
邊間賣得咁貴呀,CD WAREHOUSE 都係賣 $569 免香港地區運費。

認同,剛行過,有小小衝動想買{:6_212:}

:o) 發表於 2026-5-24 20:29

關大爺 發表於 2026-5-24 15:56
認同,剛行過,有小小衝動想買

你sure你部機正常睇到唔會跳線等等問題先

關大爺 發表於 2026-5-24 21:53

:o) 發表於 2026-5-24 20:29
你sure你部機正常睇到唔會跳線等等問題先

我有2部,800M2同820,唔知睇唔睇到{:8_365:}
頁: [1]
查看完整版本: 卒之收到FEAR and DREAMS喇

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。