我搬屋啦,請教4隻天空喇叭!
如上題,因梳化貼牆,想玩4隻天花,想知角度(向下還是向梳化)同埋位置(應該在天花平均置中還是跟據杜比建議的角度?)。希望各位師兄比個經驗及意見!
感謝感謝! 本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-5-15 10:46 編輯
我就會揀B同埋3 後天花喇叭向下,前天花可以有少少昂角向皇帝位 本帖最後由 Ep-71 於 2026-5-16 13:16 編輯
AskaLung@FB 發表於 2026-5-15 10:45
我就會揀B同埋3 後天花喇叭向下,前天花可以有少少昂角向皇帝位
我都系抄你{:6_189:}
7年前用7.2.4時....一樣會揀B同埋3 {:6_184:}
B 後天花喇叭向下都有小小角度,中天花3 可以有少少昂角向皇帝位.( 因為B与3不在同一直线上.....详垃圾喇叭又自帶支架...而高音系铝帶关關係..... 用pink noice 聽過吾同位置方向..不同角度叫聲糸有d差別)...就己经系咁樣set法
我现在後加到天空到 7.4.6........前面1位置系斜角直指返梳化中央
想Atmos效果好天花喇叭一定全部向下,唔需要教角度,除非你想玩埋Auro3D 睇下你皇帝位同音響距離幾多啦。
如2米內就A & 1
如over 2米以上一定同樓上師兄所講B & 3 老五 發表於 2026-5-15 11:57
想Atmos效果好天花喇叭一定全部向下,唔需要教角度,除非你想玩埋Auro3D
終於有個清醒, 同埋印象中唔會係頭頂正上方 可以當參考
https://www.dolby.com/siteassets/technologies/dolby-atmos/atmos-installation-guidelines-121318_r3.1.pdf 應該咁樣 本帖最後由 peter99 於 2026-5-17 21:05 編輯
Ep-71 發表於 2026-5-15 10:56
我都系抄你
登登登凳........嘩嘩嘩嘩嘩!!!!!!!!!!
幾時開庫通知聲去見識下好啵........
peter99 發表於 2026-5-17 21:03
登登登凳........嘩嘩嘩嘩嘩!!!!!!!!!!
幾時開庫通知聲去見識下好啵........
c hing... 咪玩、7年前,現在過晒時!越玩越 cheap...時世吾好,,慳$為主,玩緊都系土炮同appletv,,,冇野睇
頁:
[1]
2
