CalvinTsang@FB 發表於 2026-5-15 10:28

我搬屋啦,請教4隻天空喇叭!

如上題,因梳化貼牆,想玩4隻天花,想知角度(向下還是向梳化)同埋位置(應該在天花平均置中還是跟據杜比建議的角度?)。
希望各位師兄比個經驗及意見!
感謝感謝!

AskaLung@FB 發表於 2026-5-15 10:45

本帖最後由 AskaLung@FB 於 2026-5-15 10:46 編輯

我就會揀B同埋3 後天花喇叭向下,前天花可以有少少昂角向皇帝位

Ep-71 發表於 2026-5-15 10:56

本帖最後由 Ep-71 於 2026-5-16 13:16 編輯

AskaLung@FB 發表於 2026-5-15 10:45
我就會揀B同埋3 後天花喇叭向下,前天花可以有少少昂角向皇帝位

我都系抄你{:6_189:}


7年前用7.2.4時....一樣會揀B同埋3 {:6_184:}



B 後天花喇叭向下都有小小角度,中天花3 可以有少少昂角向皇帝位.( 因為B与3不在同一直线上.....详垃圾喇叭又自帶支架...而高音系铝帶关關係..... 用pink noice 聽過吾同位置方向..不同角度叫聲糸有d差別)...就己经系咁樣set法


我现在後加到天空到 7.4.6........前面1位置系斜角直指返梳化中央

老五 發表於 2026-5-15 11:57

想Atmos效果好天花喇叭一定全部向下,唔需要教角度,除非你想玩埋Auro3D

RoyIp@FB 發表於 2026-5-16 05:22

睇下你皇帝位同音響距離幾多啦。
如2米內就A & 1
如over 2米以上一定同樓上師兄所講B & 3

so0072002 發表於 2026-5-16 09:57

老五 發表於 2026-5-15 11:57
想Atmos效果好天花喇叭一定全部向下,唔需要教角度,除非你想玩埋Auro3D

終於有個清醒, 同埋印象中唔會係頭頂正上方

allen89 發表於 2026-5-16 10:51

可以當參考

https://www.dolby.com/siteassets/technologies/dolby-atmos/atmos-installation-guidelines-121318_r3.1.pdf

老五 發表於 2026-5-16 11:10

應該咁樣

peter99 發表於 2026-5-17 21:03

本帖最後由 peter99 於 2026-5-17 21:05 編輯

Ep-71 發表於 2026-5-15 10:56
我都系抄你




登登登凳........嘩嘩嘩嘩嘩!!!!!!!!!!

幾時開庫通知聲去見識下好啵........

Ep-71 發表於 2026-5-18 01:34

peter99 發表於 2026-5-17 21:03
登登登凳........嘩嘩嘩嘩嘩!!!!!!!!!!

幾時開庫通知聲去見識下好啵........


c hing... 咪玩、7年前,現在過晒時!越玩越 cheap...時世吾好,,慳$為主,玩緊都系土炮同appletv,,,冇野睇
頁: [1] 2
查看完整版本: 我搬屋啦,請教4隻天空喇叭!

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。