erinerin 發表於 2026-5-14 19:09

第一天會後討論 | Marantz Model 10 x B&W 801 D4 Signature 旗艦靚聲

B&W x Marantz 天仙配計劃!!! 第一日!! Leo 師傅同 Post76 為大家精心準備咗重量級旗艦嘅體驗🧡

器材我哋揀選咗目前非常旗艦靚聲嘅組合—— Marantz Model 10 x B&W 801 D4 Signature,希望今日揀嘅歌,以及我哋準備咗好耐 Marantz 工廠遊嘅絕密片段俾到驚喜大家🥰🥰🥰🥰

感謝大家支持 😸😸😸 希望玩得開心!!!!!!

erinerin 發表於 2026-5-14 20:23

本帖最後由 erinerin 於 2026-5-14 21:07 編輯

擺埋啲相出嚟先😎😎😎

samuel8892000 發表於 2026-5-14 22:04

我只可說聲音十分真實 不得不佩服威廉sir 擺位功力 音場寬闊定位清晰 是我近期聽過最好聲嘅組合。

fungl 發表於 2026-5-15 10:34

首先多謝76 俾機會我參加今次活動,好正!
器材嘅配搭、Leo 師傅嘅經驗及軟件分享、威廉Sir 同 Patrick 嘅器材擺位,76 嘅活動安排,樣樣都好好,
學到嘢之餘又欣賞到靚聲,渡過一個好開心嘅晚上, thank you! {:1_340:}

Foreverwest 發表於 2026-5-15 12:24

非常靚聲!全套組合真係做到傳真,由錄音大師親自証明就絕無花假!全晚印象最深係播放兩段嘅鋼琴錄音,真係大開耳界!可惜嘅係時間太短,好快就完咗一節,下次如果可以有兩小時,聽多啲不同曲目,坐不同位置肯定再好玩啲。

老五 發表於 2026-5-15 15:21

我昨晚都有去聽,一心只係想聽下一部合併Amp 夠唔夠力推801 D4,縱觀琴晚覺得最靚聲係林子祥同羅文,鋼琴、小提琴、色士風同音效聲就冇乜感覺,因為我一向只喜歡聽人聲,係覺得個音場好闊,個空間感都好大,估唔到馬蘭士Model 10做後級推801 D4會可以咁靚聲

wllee 發表於 2026-5-15 20:09

聽完真心有驚喜, 估唔到n40推到705, 而且仲有板有眼!!期望大王快啲出返活動當日playlist, 等我哋返嚟再聽下比較下{:1_352:}

victorwk1628 發表於 2026-5-15 23:27

好多謝Leo大師有關錄音經驗嘅分享,增加了對於錄音方面的知識,至於聲音就估唔到馬蘭士合併機推B&W 801D4 Signature 都咁好聲,有高有低,音場又深,真係超高性價比.

小瑟 發表於 2026-5-18 10:26

多謝大家留言,我地都會參考大家意見係未來做得好D!{:1_339:}{:1_339:}{:1_339:}{:1_345:}
頁: [1]
查看完整版本: 第一天會後討論 | Marantz Model 10 x B&W 801 D4 Signature 旗艦靚聲

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。