其實去到70歲仲揸的士真係唔應該
係咪應該要立例管制一下呢?? https://www.facebook.com/share/v/1Hu2FSZAS9/?mibextid=wwXIfr 唔一定七十歲嘅的士司機先有問題,好多年輕嘅都問題多多咖喇,祗係駕駛態度最重要 其實好多地方都有呢個問題,之前日本都有唔少由年老駕駛者引發嘅交通意外 早幾個月前TVB東張西望有個88歲的阿婆楂紅色小巴話佢手車不知幾掂................... 吾少職業司機都係高齡人士,冇咗佢地都幾大鑊
不過絕大部份都係身體健康的
頁:
[1]
