MM622 發表於 2026-5-9 14:36

LG OLED 電視新firmware 有異常?

尋晚在YouTube 睇到一位專講電視畫質調校的外國YouTuber呼籲切勿LG OLED電視新firmware 33.31.20, 因為這版本有異常現象,請問有冇G5,C5,G4,C4 用家用緊呢個版本又發現有異常?

https://youtu.be/SiTJYTXXrnc?si=6dMWLiZKbTLrdHb1

paris 發表於 2026-5-9 16:17

我次次更新firmware都未試過有問題!
師兄你G5到左未,唔駛擔心咁多野,安心去享受新TV!

LeoChin@FB 發表於 2026-5-9 16:30

啲YouTuber講嘅嘢,祗供參考就算,唔好信十足。
我部電視、跟佢哋嘅調校,啲畫面簡直不知所謂

MM622 發表於 2026-5-9 22:43

paris 發表於 2026-5-9 16:17
我次次更新firmware都未試過有問題!
師兄你G5到左未,唔駛擔心咁多野,安心去享受新TV!



今日裝咗,而家睇緊,畫面setting 慢慢試吓,原廠設定顏色太深太多光,77吋好似冇我想像中咁巨型,算好彩,部機可以入到Lift唔洗拆箱

MM622 發表於 2026-5-9 22:44

MM622 發表於 2026-5-9 22:43
今日裝咗,而家睇緊,畫面setting 慢慢試吓,原廠設定顏色太深太多光,77吋好似冇我想像中咁巨型,算好彩 ...

影相部機會細少吵

MM622 發表於 2026-5-9 22:48

MM622 發表於 2026-5-9 22:44
影相部機會細少吵

箱就好大,要留,keep 10曰

MM622 發表於 2026-5-9 23:09

好似真係有問題:

marco 發表於 2026-5-9 23:32

恭喜師兄有新玩具,登記左換禮品未啊{:1_351:}

MM622 發表於 2026-5-10 09:58

marco 發表於 2026-5-9 23:32
恭喜師兄有新玩具,登記左換禮品未啊

唔要禮品,d禮品唔岩我,又唔係超市禮券,我選擇要現金回贈.

marco 發表於 2026-5-10 10:25

MM622 發表於 2026-5-10 09:58
唔要禮品,d禮品唔岩我,又唔係超市禮券,我選擇要現金回贈.

現金回仲正啦{:1_351:}{:1_351:}
頁: [1] 2 3 4
查看完整版本: LG OLED 電視新firmware 有異常?

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。