LG OLED 電視新firmware 有異常?
尋晚在YouTube 睇到一位專講電視畫質調校的外國YouTuber呼籲切勿LG OLED電視新firmware 33.31.20, 因為這版本有異常現象,請問有冇G5,C5,G4,C4 用家用緊呢個版本又發現有異常?https://youtu.be/SiTJYTXXrnc?si=6dMWLiZKbTLrdHb1
我次次更新firmware都未試過有問題!
師兄你G5到左未,唔駛擔心咁多野,安心去享受新TV!
啲YouTuber講嘅嘢,祗供參考就算,唔好信十足。
我部電視、跟佢哋嘅調校,啲畫面簡直不知所謂 paris 發表於 2026-5-9 16:17
我次次更新firmware都未試過有問題!
師兄你G5到左未,唔駛擔心咁多野,安心去享受新TV!
今日裝咗,而家睇緊,畫面setting 慢慢試吓,原廠設定顏色太深太多光,77吋好似冇我想像中咁巨型,算好彩,部機可以入到Lift唔洗拆箱 MM622 發表於 2026-5-9 22:43
今日裝咗,而家睇緊,畫面setting 慢慢試吓,原廠設定顏色太深太多光,77吋好似冇我想像中咁巨型,算好彩 ...
影相部機會細少吵 MM622 發表於 2026-5-9 22:44
影相部機會細少吵
箱就好大,要留,keep 10曰 好似真係有問題: 恭喜師兄有新玩具,登記左換禮品未啊{:1_351:} marco 發表於 2026-5-9 23:32
恭喜師兄有新玩具,登記左換禮品未啊
唔要禮品,d禮品唔岩我,又唔係超市禮券,我選擇要現金回贈. MM622 發表於 2026-5-10 09:58
唔要禮品,d禮品唔岩我,又唔係超市禮券,我選擇要現金回贈.
現金回仲正啦{:1_351:}{:1_351:}
