AV仔 發表於 2026-5-8 15:34

4出一的HDMI 選擇器

昨天在黃金買了個4出1的HDMI 選擇器,
用來連接部電視, 接駁電腦睇下載嘅片,有線解碼器, 小雲電視盒子,
但結果有線解碼器無論插邊個port 都唔係好得,一時出到畫面一時唔得,
換HDMI線都係咁,但獨立插入電視又OK喎,
而且舊嘅HDMI 選擇器都可以架喎。
新嘅就出事,但其他兩樣嘢隨便插邊個port 都正常!
請問咁樣係有線個解碼器弱嗎?

luckyperson 發表於 2026-5-8 16:01

本帖最後由 luckyperson 於 2026-5-8 16:20 編輯

新的HDMI switcher 沒有舊的質素好(output voltage 不夠5v或不達4K60)。可試把有線解碼器 Gbps output 選低點(例如set 2K50 4:2:0)。你的其他訊源output Gbps可能也低。
我家用的平價4K60 switcher沒問題(3入1出,自動轉有訊18Gbps輸入《4K60 DV 4:2:2 12bit》)。
HDMI spitter(1入多出)通常更多問題。Switcher及splitter可不用則不用(尤其已有AV中心)。Source player最好選source direct(如有)。

AV仔 發表於 2026-5-8 16:37

luckyperson 發表於 2026-5-8 16:01
新的HDMI switcher 沒有舊的質素好(output voltage 不夠5v或不達4K60)。可試把有線解碼器 Gbps output 選低 ...

新嘅仲話支援8K喎,4K仲120Hz添。
舊嘅只係支援4K60 HZ咋。

LeoChin@FB 發表於 2026-6-17 16:18

一定要關咗小雲嘅 CEC

chandy 發表於 2026-6-19 22:15

LeoChin@FB 發表於 2026-6-17 16:18
一定要關咗小雲嘅 CEC

黃金都係淘返嚟,賣果個都唔知.咪返去換啦!

LeoChin@FB 發表於 2026-6-19 22:23

chandy 發表於 2026-6-19 22:15
黃金都係淘返嚟,賣果個都唔知.咪返去換啦!

師兄、閣下引錯文了,不過冇所謂喇,喺鴨記買、除非好急用,不如淘好過
頁: [1]
查看完整版本: 4出一的HDMI 選擇器

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。