老人院 - AppleTV研究所
老人院 - AppleTV研究所都係要開番個吹吓, 唔喜歡既真係唔好入嚟睇 勁人師兄,Apple TV有咩分享?電源(LPS)、各HDMI聲畫比較、LAN線 最鍾意傾嘅呢個Topic.. 最鍾意睇啲高手點樣玩好佢~{:6_134:}{:6_128:} 本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-4 22:36 編輯
PinLoChan@G 發表於 2026-5-4 20:59
勁人師兄,Apple TV有咩分享?電源(LPS)、各HDMI聲畫比較、LAN線
不如分享吓 閣下嘅配置吖。
我先:
Apple TV 4K III
老虎牛仔+象神銀線
Router>apple tv大陸單晶銅鍍銀網絡線, modem>router大陸單晶銀線
雷鳥HDMI JayShiu@G 發表於 2026-5-4 22:10
最鍾意傾嘅呢個Topic.. 最鍾意睇啲高手點樣玩好佢~
ATV post出過咁多,有冇瀨過嘢,同時亦有幾多得著啊? Apple TV普及性高,玩法多元化,討論度高 想勁人師兄分享Apple TV頂級配置{:1_333:} PinLoChan@G 發表於 2026-5-5 00:01
想勁人師兄分享Apple TV頂級配置
除咗硬件.. TV / ATV 個setting其實都好有影響… 想問吓大家ATV個畫面setting係邊種 ? HDR / Dolby Vision …?.? Sony TV 有咩setting要留意 ? 解像度我覺得有時係咪set得太高反而未必會靚… 同埋佢有兩項唔係好肯定點樣set 先係最好….. JayShiu@G 發表於 2026-5-5 09:37
除咗硬件.. TV / ATV 個setting其實都好有影響… 想問吓大家ATV個畫面setting係邊種 ? HDR / Dolby Visio ...
字幕設定都好多選擇
杜比視介、我比較懶,鎖咗兩個關閉 4K I 改 12 DC 直入,日本 P記 55‘’ miniled + IFI POWER X
盲測、仲有咩置吖
