kingyan 發表於 2026-5-4 19:57

老人院 - AppleTV研究所

老人院 - AppleTV研究所
都係要開番個吹吓, 唔喜歡既真係唔好入嚟睇

PinLoChan@G 發表於 2026-5-4 20:59

勁人師兄,Apple TV有咩分享?電源(LPS)、各HDMI聲畫比較、LAN線

JayShiu@G 發表於 2026-5-4 22:10

最鍾意傾嘅呢個Topic.. 最鍾意睇啲高手點樣玩好佢~{:6_134:}{:6_128:}

LeoChin@FB 發表於 2026-5-4 22:24

本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-5-4 22:36 編輯

PinLoChan@G 發表於 2026-5-4 20:59
勁人師兄,Apple TV有咩分享?電源(LPS)、各HDMI聲畫比較、LAN線

不如分享吓 閣下嘅配置吖。
我先:
Apple TV 4K III
老虎牛仔+象神銀線
Router>apple tv大陸單晶銅鍍銀網絡線, modem>router大陸單晶銀線
雷鳥HDMI

快活人 發表於 2026-5-4 22:27

JayShiu@G 發表於 2026-5-4 22:10
最鍾意傾嘅呢個Topic.. 最鍾意睇啲高手點樣玩好佢~

ATV post出過咁多,有冇瀨過嘢,同時亦有幾多得著啊?

PinLoChan@G 發表於 2026-5-4 22:36

Apple TV普及性高,玩法多元化,討論度高

PinLoChan@G 發表於 2026-5-5 00:01

想勁人師兄分享Apple TV頂級配置{:1_333:}

JayShiu@G 發表於 2026-5-5 09:37

PinLoChan@G 發表於 2026-5-5 00:01
想勁人師兄分享Apple TV頂級配置

除咗硬件.. TV / ATV 個setting其實都好有影響… 想問吓大家ATV個畫面setting係邊種 ? HDR / Dolby Vision …?.? Sony TV 有咩setting要留意 ? 解像度我覺得有時係咪set得太高反而未必會靚… 同埋佢有兩項唔係好肯定點樣set 先係最好…..

LeoChin@FB 發表於 2026-5-5 09:49

JayShiu@G 發表於 2026-5-5 09:37
除咗硬件.. TV / ATV 個setting其實都好有影響… 想問吓大家ATV個畫面setting係邊種 ? HDR / Dolby Visio ...

字幕設定都好多選擇
杜比視介、我比較懶,鎖咗兩個關閉

LeoChin@FB 發表於 2026-5-5 11:58

4K I 改 12 DC 直入,日本 P記 55‘’ miniled + IFI POWER X

盲測、仲有咩置吖
頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 老人院 - AppleTV研究所

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。