Apple TV 4K 高清盒仔出問題
換咗部4 K投,發覺Apple TV播片無聲,但在prime或Netflix主畫面時部Am顯示系食到Atmos!播放時畫面是出4 K但無左DolbyAudio, Netflix, Prime都係。系Box設定改行5.1就無問題!跟住又換線又換插位都攪唔掂,唯有重置部BOX。之後仲奇怪,有返DolbyAtmos,但出不到4 K,看到設置是用4 K SDR 60,可惜出現的畫面好似連1080 P都沒有!怎樣辦⋯⋯幫忙! Box=apple tv!? 本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-28 20:49 編輯想了解返,逐件事去排除…
1)有無用HDMI switcher/selector
2)行Wi-Fi定行Lan? 測試網速
3)HDMI投影input的駁法次序
4)HDMI線是否超長距離
5)用什麼型號AV AMP
6)有無改裝過個盒 試設定source player output:
1. colour space 4:2:0
2. colour bit depth 8 (one colour) or 24(3 colours) 本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-28 16:27 編輯
什麼型號投影機?是否能夠顯示4:2:2訊號? 先睇返說明書或網上資料, 睇返有無插錯, 因投影機背HDMI input都有分"Enhanced" LeoChin@FB 發表於 2026-4-28 10:01
Box=apple tv!?
是的,我標題用這名字,版主說是有賣廣告成份:) HermanChan@G 發表於 2026-4-28 16:26
什麼型號投影機?是否能夠顯示4:2:2訊號?
之前用Dangbel DBOX02聲畫都正常。但因為漏光問題現在換左XGIMI HORIZON ULTRA. 就出事 quntinchan007 發表於 2026-4-28 23:14
是的,我標題用這名字,版主說是有賣廣告成份:)
會咖咩!? 本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-29 02:15 編輯
quntinchan007 發表於 2026-4-28 23:22
之前用Dangbel DBOX02聲畫都正常。但因為漏光問題現在換左XGIMI HORIZON ULTRA. 就出事 ...
明白,有無modify過ATV ? 另外不知XGIMI HORIZON ULTRA是否支援4:2:2格式?HDMI cable插在下圖的哪一個input?是否兩個input都嘗試過?有沒有試過將ATV的影像輸出改為4:2:0格式?可以試吓4:2:0及4:2:2看看有沒有分別,再者也有可能投影機的eARC有bug,試吓唔用eARC看看效果如何。
