尋找喇叭線之旅
本帖最後由 samsontatsuya 於 2026-4-29 12:32 編輯今次為 B&W 805 D4 Signature 搵喇叭線真係花咗唔少時間,想搵條人聲有溫潤又有分析力嘅線,試咗好多條線,始終都係覺得Siltech最好!
Siltech 線高速,分析力極致透明,高音晶瑩剔透,好似鑽石咁,但係一點都不刺耳。低音收放快,完全冇壓力,可以好好享受音樂。
我選擇Siltech,主要原因都係佢高音有華麗感覺,係Siltech獨有。
有返好耐之前,第一套兩聲道Naim入門CD機,擴音機配ProAC喇叭嘅感動?
搵返啲舊CD出嚟播返,音樂好似重新remastering 過咁樣,聽到更豐富嘅細節,而且更加優美~
Siltech 680L條線 比380L 粗一倍,各方面都的確係好一倍,而且我用Marantz PM 10 超出咗380L線嘅負荷,表現會冇咁好。 舊踢好野來,但價錢越來越離地 好微弱的聲音都可以聽得清清楚楚嗎? 本帖最後由 samsontatsuya 於 2026-4-30 12:21 編輯
kenfu@G 發表於 2026-4-29 20:36
好微弱的聲音都可以聽得清清楚楚嗎?
佢強項唔單止係細微聲音的捕捉,最重要係高音有貴氣,佢演繹小提琴好優美,女聲更加係閃閃發光美麗動人~ 比亞迪@G 發表於 2026-5-1 00:07
我覺得細地方380L已經足夠了,但是條線是否耐聽呢?
與380L 相比之下 ,680L 會耐聽好多。
頁:
[1]
