samsontatsuya 發表於 2026-4-27 16:35

尋找喇叭線之旅

本帖最後由 samsontatsuya 於 2026-4-29 12:32 編輯

今次為 B&W 805 D4 Signature 搵喇叭線真係花咗唔少時間,想搵條人聲有溫潤又有分析力嘅線,試咗好多條線,始終都係覺得Siltech最好!

Siltech 線高速,分析力極致透明,高音晶瑩剔透,好似鑽石咁,但係一點都不刺耳。低音收放快,完全冇壓力,可以好好享受音樂。

我選擇Siltech,主要原因都係佢高音有華麗感覺,係Siltech獨有。

有返好耐之前,第一套兩聲道Naim入門CD機,擴音機配ProAC喇叭嘅感動?

搵返啲舊CD出嚟播返,音樂好似重新remastering 過咁樣,聽到更豐富嘅細節,而且更加優美~

Siltech 680L條線 比380L 粗一倍,各方面都的確係好一倍,而且我用Marantz PM 10 超出咗380L線嘅負荷,表現會冇咁好。

Benip 發表於 2026-4-29 18:48

舊踢好野來,但價錢越來越離地

kenfu@G 發表於 2026-4-29 20:36

好微弱的聲音都可以聽得清清楚楚嗎?

samsontatsuya 發表於 2026-4-30 08:47

本帖最後由 samsontatsuya 於 2026-4-30 12:21 編輯

kenfu@G 發表於 2026-4-29 20:36
好微弱的聲音都可以聽得清清楚楚嗎?

佢強項唔單止係細微聲音的捕捉,最重要係高音有貴氣,佢演繹小提琴好優美,女聲更加係閃閃發光美麗動人~

比亞迪@G 發表於 2026-5-1 00:07

samsontatsuya 發表於 2026-5-1 18:28

比亞迪@G 發表於 2026-5-1 00:07
我覺得細地方380L已經足夠了,但是條線是否耐聽呢?

與380L 相比之下 ,680L 會耐聽好多。
頁: [1]
查看完整版本: 尋找喇叭線之旅

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。