HermanChan@G 發表於 2026-4-26 15:15

小瑟 發表於 2026-4-26 14:35
要睇點用,粗我用係power野多,銀用係畫,幼銅用係source多。

Same as you{:1_351:}

Ep-71 發表於 2026-4-29 14:03

小瑟 發表於 2026-4-26 14:35
要睇點用,粗我用係power野多,銀用係畫,幼銅用係source多。


的確系要睇點用.....點夾!!!



粗我用係電處/ sub仔/ class D amp 多,


銀就睇牌子结構...價錢比例

投影机為例...我用belden 最平個條銀線......贪佢基本上會光左D detail(聲系吾得)


另一條銀 venture silva signature我(以前玩lofi淨余物料) ..用放系 av前级上


source 當然糸有咁好比咁好....

HermanChan@G 發表於 2026-4-29 16:00

Ep-71 發表於 2026-4-29 14:03
的確系要睇點用.....點夾!!!




兄台你用嘅power cord同接駁方式同我以前非常接近,聲底畫底始終都係要睇器材嘅先天特性,電線只係校聲校畫set味道,可以妙手回春,但不能起死回生,妙筆生花而已。{:1_249:}

快活人 發表於 2026-4-29 16:14

本帖最後由 快活人 於 2026-4-29 16:27 編輯

HermanChan@G 發表於 2026-4-29 16:00
兄台你用嘅power cord同接駁方式同我以前非常接近,聲底畫底始終都係要睇器材嘅先天特性,電線只係校聲校 ...

好聲與否。本來就唔關線材粗幼事,除非係用緊工業線(點搞都係原地踏步),基本上物料,造工非常重要,好多時樽頸位在插頭度。

快活人 發表於 2026-4-29 16:31

快活人 發表於 2026-4-29 16:14
好聲與否。本來就唔關線材粗幼事,除非係用緊工業線(點搞都係原地踏步),基本上物料,造工非常重要,好 ...

愈粗愈有力嘅線,用在器材上,有一定優勢,不能一本經書看到老。

HermanChan@G 發表於 2026-4-29 16:34

快活人 發表於 2026-4-29 16:31
愈粗愈有力嘅線,用在器材上,有一定優勢,不能一本經書看到老。

大電流器材{:1_338:}

HermanChan@G 發表於 2026-4-29 16:38

本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-29 16:58 編輯

粗線芯電線未必等同粗外徑,粗外徑又未必等於內藏粗線芯。

話時話,五年前一場大病令我死裏逃生,經歷過生死,對於玩具嘅心態,可以用「忽然醒咗」呢四個字嚟形容!

曾幾何時我玩名線嘅日子真係燒到上天花板,玩嘅數量自己都唔記得有幾多,諗返起都係一個回憶。{:1_258:}

快活人 發表於 2026-4-29 17:02

HermanChan@G 發表於 2026-4-29 16:34
大電流器材

我認識班小圈子,全套器材用旗艦線,包括前後級,解碼,source,冇你講粗聲變喑,生氣不足的情況出現

HermanChan@G 發表於 2026-4-29 17:46

本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-30 01:43 編輯

快活人 發表於 2026-4-29 17:02
我認識班小圈子,全套器材用旗艦線,包括前後級,解碼,source,冇你講粗聲變喑,生氣不足的情況出現 ...

你知唔知好多外徑粗碌嘅powercord,內裹條線芯都唔係5mm或以上嘅粗度,好多都係2.5 mm或以下嘅標準口徑芯。

我以前玩好多線嘅外表都馬X咁大條,外表粗唔代表裏面都粗。外徑粗但內裏有好多層物料包裹,例如多重屏蔽及塑料或吸震物料,所以外表睇落成碌大麻繩咁粗咁解。

大王都話粗芯佢用喺大power嘢多,幼芯用喺source多。其他師兄留言都係認同2.5mm芯。

線芯大於5mm以上通常用喺大power例如後級或大電源處甚至入牆,提供大電流導向,呢種線芯通常插喺Source都係粗聲,你試吓將條6mmx3線芯power cord插喺source,聽吓乜嘢效果先好講。

睇清楚題目,寫到明係講「線芯」粗度,唔係講外徑好似地拖棍咁大碌嗰種粗,衝出嚟飲七喜汽水,醒目仔。☺️

快活人 發表於 2026-4-29 20:40

本帖最後由 快活人 於 2026-4-29 20:48 編輯

HermanChan@G 發表於 2026-4-29 17:46
你知唔知好多外徑粗碌嘅powercord,內裹條線芯都唔係5mm或以上嘅粗度,好多都係2.5 mm或以下嘅標準口徑芯 ...

我有用過NBS/KHARMA/NORDOST旗艦線,玩線經驗唔算多,但勉強可以講兩句呱。
頁: 1 [2] 3
查看完整版本: 電源線芯通常越粗越衰聲

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。