小瑟 發表於 2026-4-26 14:35
要睇點用,粗我用係power野多,銀用係畫,幼銅用係source多。
Same as you{:1_351:}
小瑟 發表於 2026-4-26 14:35
要睇點用,粗我用係power野多,銀用係畫,幼銅用係source多。
的確系要睇點用.....點夾!!!
粗我用係電處/ sub仔/ class D amp 多,
銀就睇牌子结構...價錢比例
投影机為例...我用belden 最平個條銀線......贪佢基本上會光左D detail(聲系吾得)
另一條銀 venture silva signature我(以前玩lofi淨余物料) ..用放系 av前级上
source 當然糸有咁好比咁好....
Ep-71 發表於 2026-4-29 14:03
的確系要睇點用.....點夾!!!
兄台你用嘅power cord同接駁方式同我以前非常接近,聲底畫底始終都係要睇器材嘅先天特性,電線只係校聲校畫set味道,可以妙手回春,但不能起死回生,妙筆生花而已。{:1_249:}
本帖最後由 快活人 於 2026-4-29 16:27 編輯
HermanChan@G 發表於 2026-4-29 16:00
兄台你用嘅power cord同接駁方式同我以前非常接近,聲底畫底始終都係要睇器材嘅先天特性,電線只係校聲校 ...
好聲與否。本來就唔關線材粗幼事,除非係用緊工業線(點搞都係原地踏步),基本上物料,造工非常重要,好多時樽頸位在插頭度。
快活人 發表於 2026-4-29 16:14
好聲與否。本來就唔關線材粗幼事,除非係用緊工業線(點搞都係原地踏步),基本上物料,造工非常重要,好 ...
愈粗愈有力嘅線,用在器材上,有一定優勢,不能一本經書看到老。
快活人 發表於 2026-4-29 16:31
愈粗愈有力嘅線,用在器材上,有一定優勢,不能一本經書看到老。
大電流器材{:1_338:}
本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-29 16:58 編輯
粗線芯電線未必等同粗外徑,粗外徑又未必等於內藏粗線芯。
話時話,五年前一場大病令我死裏逃生,經歷過生死,對於玩具嘅心態,可以用「忽然醒咗」呢四個字嚟形容!
曾幾何時我玩名線嘅日子真係燒到上天花板,玩嘅數量自己都唔記得有幾多,諗返起都係一個回憶。{:1_258:}
HermanChan@G 發表於 2026-4-29 16:34
大電流器材
我認識班小圈子,全套器材用旗艦線,包括前後級,解碼,source,冇你講粗聲變喑,生氣不足的情況出現
本帖最後由 HermanChan@G 於 2026-4-30 01:43 編輯
快活人 發表於 2026-4-29 17:02
我認識班小圈子,全套器材用旗艦線,包括前後級,解碼,source,冇你講粗聲變喑,生氣不足的情況出現 ...
你知唔知好多外徑粗碌嘅powercord,內裹條線芯都唔係5mm或以上嘅粗度,好多都係2.5 mm或以下嘅標準口徑芯。
我以前玩好多線嘅外表都馬X咁大條,外表粗唔代表裏面都粗。外徑粗但內裏有好多層物料包裹,例如多重屏蔽及塑料或吸震物料,所以外表睇落成碌大麻繩咁粗咁解。
大王都話粗芯佢用喺大power嘢多,幼芯用喺source多。其他師兄留言都係認同2.5mm芯。
線芯大於5mm以上通常用喺大power例如後級或大電源處甚至入牆,提供大電流導向,呢種線芯通常插喺Source都係粗聲,你試吓將條6mmx3線芯power cord插喺source,聽吓乜嘢效果先好講。
睇清楚題目,寫到明係講「線芯」粗度,唔係講外徑好似地拖棍咁大碌嗰種粗,衝出嚟飲七喜汽水,醒目仔。☺️
本帖最後由 快活人 於 2026-4-29 20:48 編輯
HermanChan@G 發表於 2026-4-29 17:46
你知唔知好多外徑粗碌嘅powercord,內裹條線芯都唔係5mm或以上嘅粗度,好多都係2.5 mm或以下嘅標準口徑芯 ...
我有用過NBS/KHARMA/NORDOST旗艦線,玩線經驗唔算多,但勉強可以講兩句呱。
