fishbone8822 發表於 2026-4-22 14:43

當貝 Dangbei DBOX02 投影比1.27:1 只有定焦

Ep-71 發表於 2026-4-22 15:25

如果系镜頭overwire漏光...可以試試我尼個窮人diy方法,實测系有改善{:6_136:}

AskaLung@FB 發表於 2026-4-22 16:02

fishbone8822 發表於 2026-4-22 14:43
當貝 Dangbei DBOX02 投影比1.27:1 只有定焦

定焦鏡就最麻煩,你要度準你個頭距離,你先至可以唔會出現呢個問題,你而家淨係可以用佢嗰個自動入幕,咁一定就會咁嘅情況,除非你買過第二部機係有光學變焦

茶母 發表於 2026-4-23 12:11

因為你用咗機內Digital Zoom嚟縮放畫面,情況好似用50吋LCD電視但要睇40吋畫面咁,

四邊冇用到嘅地方其實都重係着住只係黑咗,熄燈時仍然會見到有微光,

呢樣係正常,解決方法最好裝部機前啲,唔好用Digital Zoom,等成個畫面fit返入銀幕;

或者換過部鏡頭有得物理變焦而投影距離可以啱你現場嘅投影機

Kowloonman 發表於 2026-4-24 07:33

啲廣告係咁吹棒點樣易安裝,求其擺梳化旁邊就得,你聽佢講會發現個灟光位仲核突,唔係四邊平均凸出,而係斜既四邊形有一個角零零標到好出.

AskaLung@FB 發表於 2026-4-24 07:58

其實講所謂嗰個漏光位,其實就係你本身投影機打到去屏幕嗰邊嘅完全有效像素,通常自動入幕都唔會同你用光學變焦用晒有效像素入個幕,個畫面係有效像素,裏便剪裁咗,佢幫你入咗你需要嗰個位置,但係其實畫質係完全冇用盡晒,

quntinchan007 發表於 2026-4-28 01:18

本帖最後由 quntinchan007 於 2026-4-28 01:33 編輯

AskaLung@FB 發表於 2026-4-22 09:43
其實師兄,你俾啲資料太少,譬如你而家投緊幾多吋,你部投影機喺喺你呢個吋數嗰度個距離啱唔啱?投影機型 ...

我的幕是90“,距離是約3 m!無論如何試過好多方法都解決不了!決定退機換機!
話說換過投影機後又出現左個新問題,Apple TV播片無聲,但主畫面就無問題!出4 K但無左DolbyAudio, Netflix, Prime都係。系Box改行5.1就無問題!跟住又換線又換位都攪唔掂,唯有重置部BOX。之後仲奇怪,有返DolbyA,但出不到4 K,設置是用4 K SDR 60,可惜出現的畫面好似連1080 P都沒有!怎樣辦⋯⋯
謝謝你們
頁: 1 [2]
查看完整版本: 嚴重的漏光問題

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。