CalvinTsang@FB 發表於 2026-4-17 07:16
嘩,唔敢話教,分享啦,我都唔專業。不過就想搵埋威廉Sir一齊試,大家一齊比較下嘛~
期待你白河denon特輯 ...
多謝CALVIN兄既支持呀~ 昨天岩岩回港, 海量既影片都要開始工作了~
你呢個software好好玩咁, 我fw比威廉sir睇下佢有冇玩到先~{:1_338:}
小瑟 發表於 2026-4-19 09:17
多謝CALVIN兄既支持呀~ 昨天岩岩回港, 海量既影片都要開始工作了~
你呢個software好好玩咁, 我fw比威廉si ...
好呀,大家一齊研究研究
唔知邊度出錯,當經測音了9次,到將文件傳送至REW 便出現文件夾cuvee target 錯誤,不能繼續,
唯有重新安裝再測音,去到呢步又係同一個問題
cschinhk 發表於 2026-5-3 00:23
唔知邊度出錯,當經測音了9次,到將文件傳送至REW 便出現文件夾cuvee target 錯誤,不能繼續,
唯有重新安 ...
你有冇做Bass test 先 ?
中途有冇修改 A1 內 menu 任何參數.. 我之前試過冇做test入去改.. 咁就有error…
JayShiu@G 發表於 2026-5-3 13:51
你有冇做Bass test 先 ?
中途有冇修改 A1 內 menu 任何參數.. 我之前試過冇做test入去改.. 咁就有error ...
有做bass test 跟着都係按指示去測音,唔明點解最後會出唔到個文件到REW.
本帖最後由 老五 於 2026-5-3 15:03 編輯
CalvinTsang@FB 發表於 2026-4-16 11:32
要,開頭測量嘅時候要,不過我飛過咗測量嗰個步驟冇教。
總之跟住個主頁的第一同第二項先去測量就OK。測 ...
請問天龍支測音咪要點用?係咪要坐皇帝位先可以測到,因為我冇notebook 只得desktop,唔可以移到皇帝位
cschinhk 發表於 2026-5-3 14:50
有做bass test 跟着都係按指示去測音,唔明點解最後會出唔到個文件到REW.
你會唔會喺將啲File唔係擺落同一個folder裏便?,如果你有啲擺咗喺桌面度,佢就有時會認唔到。,你最好開一個A1EvO File將裏便嘅嘢擺晒落入邊睇吓咁樣得唔得。
老五 發表於 2026-5-3 14:59
請問天龍支測音咪要點用?係咪要坐皇帝位先可以測到,因為我冇notebook 只得desktop,唔可以移到皇帝位
...
照平時咁樣cal機嗰陣咁樣擺枝咪去皇帝位嗰度cal囉
AskaLung@FB 發表於 2026-5-3 15:44
照平時咁樣cal機嗰陣咁樣擺枝咪去皇帝位嗰度cal囉
我再試吓將所有file 放在一個folder 內,睇吓得唔得
AskaLung@FB 發表於 2026-5-3 15:44
照平時咁樣cal機嗰陣咁樣擺枝咪去皇帝位嗰度cal囉
咁喺咪CAIl完8個位就安裝程式跟你條片咁做就得
