kingyan 發表於 2026-4-20 19:51
請教勁人兄! 點解會揀呢隻牛?
利申: 我未用LPS,資料蒐集中
通山跑 發表於 2026-4-21 12:15
請教勁人兄! 點解會揀呢隻牛?
利申: 我未用LPS,資料蒐集中
5~30V
家有四部LPS ,有LPS恐懼症
morechoices 發表於 2026-4-23 11:51
家有四部LPS ,有LPS恐懼症
我要6件{:6_147:}
kingyan 發表於 2026-4-23 19:20
我要6件
有部波蘭LPS可以與其他的5部做個大比拼測試
morechoices 發表於 2026-4-23 19:33
有部波蘭LPS可以與其他的5部做個大比拼測試
我認為唔需要比較了,一看價錢就知優勝劣敗。
快活人 發表於 2026-4-24 13:51
我認為唔需要比較了,一看價錢就知優勝劣敗。
P14又賣左, 其他都係唔同版本既老虎魚及一隻KK牛, 真的廿一好難比較,
不過波蘭牛我又訂多一隻了{:6_147:}
kingyan 發表於 2026-4-24 14:15
P14又賣左, 其他都係唔同版本既老虎魚及一隻KK牛, 真的廿一好難比較,
不過波蘭牛我又訂多一隻了 ...
波蘭牛用咗冇幾多日,即刻又要入多隻,即有料到啦。
快活人 發表於 2026-4-24 14:59
波蘭牛用咗冇幾多日,即刻又要入多隻,即有料到啦。
講有冇料到呢實家野就真係見仁見智呢, 我吹到識飛都冇用,
講多兩句又話你搭雞棚在賣野, 答多四句又比人投訴惡意灌水,
個Post也會被不分青紅皂白地關閉了, 所以這敏感回答既問題Whatsapp講啦
快活人 發表於 2026-4-24 14:59
波蘭牛用咗冇幾多日,即刻又要入多隻,即有料到啦。
不過隻波蘭牛其實係果間代理最平個件LPS
