【會後討論】EPSON LS9000 4K 3LCD 雷射投影機體驗會
本帖最後由 erinerin 於 2026-3-31 09:55 編輯多謝各位師兄積極參與啊~ 希望今晚嘅 EPSON LS9000 4K 3LCD 雷射體驗會 大家玩得開心~
今晚我哋就用咗呢部 LS9000 投影機主打性價比,但係足料用上能夠極度減低彩虹效應嘅 EPSON 3LCD 技術,彌補咗傳統投影機喺原理上嘅硬傷。唔知大家又覺得點呢?
傳送門
活動報名帖
?鏈結按此處
確認出席帖
?鏈結按此處
會後討論帖
?鏈結按此處 家庭影院玩家注意!最近這部定價 $24,999 的 Epson LS9000W 在網內有不錯的討論度。我們特別邀請專業調色專家Unify Color「色魔」。活動中我地玩埋針對不同環境、幕布料、尺寸進行會員測試。即場同讓大家了解不同尺寸對於同一部投影機的影響有多大!?
✅ 層次感:實測《九龍城寨》煙霧層次分明,衣服紋路清晰可見。
✅ 電影感:膚色水潤自然,動態畫面流暢且邊緣無殘影問題 。
✅ 雷射光:高達 20,000 小時壽命,增加整體耐用度。
✅ 強對比:2,500,000:1 對比度,黑階表現讓版友直呼「收貨」 。
✅ 保養勁:Epson香港原廠上門保用,香港地冇咩人做到掛!{:1_344:}
現場還測試了 1.0 增益灰幕與 2.5 增益高增益幕的分別,想知道你的客廳適合哪種組合?
https://youtu.be/18e7GZwwYR8 呢班版友完左今晚 Epson投影機活動之後意猶未盡,自己圍爐傾咗半個鐘頭有多呀,睇佢哋想今晚上色魔度一人一部都唔頂嘞!???
睇嚟今次活動應該好精彩 #你哋記得返去網上討論帖留言呀 ??? 小瑟 發表於 2026-3-27 21:37
呢班版友完左今晚 Epson投影機活動之後意猶未盡,自己圍爐傾咗半個鐘頭有多呀,睇佢哋想今晚上色魔度一人一 ...
平時邊有咁多人同你講Hi-fi經,難得今晚撞到一班新朋友仔,傾下傾下又好過癮
呢部EPSON真係有彩虹眼人仕既福音呀{:6_128:}只要選擇合適既投影幕同埋環境控光,現場睇過打到150"都真係睇得下
顏色自然舒服夠肉地,而光度,黑位我都收貨{:6_142:}色魔cal完{:6_157:}好大影響
不得不說佢個大範圍電動位移,安裝方便{:6_240:} 今天參加post76與色魔調投下Epson LS9000 體驗會中覺得表現均衡,兼顧了畫質水準、安裝彈性與操作便利性。在130寸2.5增益投影幕下更見突出,對於追求高階家庭劇院體驗、又希望高性價比用家,這部投影值得考慮!{:1_326:} 平價,質數高,很好 greens 發表於 2026-3-27 22:09
平時邊有咁多人同你講Hi-fi經,難得今晚撞到一班新朋友仔,傾下傾下又好過癮
...
正呀,見到你哋傾得咁開心,真係好欣慰。{:1_344:} 呢部絕對係有誠意之作,有佢大佬八成功力但係價錢平一半,同埋佢有十個lens memory,可以作大幅度嘅lens shift,呢樣嘢係贏曬國內同埋台灣牌子嘅機,應該係以110吋為最佳,如果做到適當嘅遮光同埋配合適當嘅屏幕,打到150吋都仲睇得吓!我覺得佢係預算唔高但係又想進軍大畫面用家嘅福音! 投影機真係日本牌子舒服好多。呢部Epson 雖然係入門機,但黑位好,顏色自然,又唔使擔心彩虹眼,非常值得入手。當然都要經過色魔嘅調教先可以發揮到佢應有嘅實際,今次活動真係非常好。建議多啲搵色魔做活動,先可以睇到啲機嘅真正實力
頁:
[1]
2
