師兄用緊公共天線?
如果源頭訊號唔靚,換天線都祗係好少少咖咋!
好似我住嗰度,劏房多,用日本銀線都係徒然
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-2-4 23:16 編輯
TkCheung@G 發表於 2026-2-4 20:14
我住啟德嗰啲新居屋
咁應該訊源冇問題吖,送條日本城嘅銀天線俾 閣下試吖
TkCheung@G 發表於 2026-2-4 20:20
好呀多謝師兄介紹
試完條日本(城)嘢,如果有好轉,先再考慮更好嘅線囉。
但訊號得5x, 唔係好正常,(我會)首先搵管理處理解吓先
師兄,我用緊呢條,喺鴨記高明有賣
我係鴨仔街,買散線 DIY 平價抵玩
效果唔錯
本帖最後由 LeoChin@FB 於 2026-2-4 22:08 編輯
ivan8313 發表於 2026-2-4 21:45
我係鴨仔街,買散線 DIY 平價抵玩
效果唔錯
同#7樓嗰隻一樣?
https://post76.hk/forum.php?mod=viewthread&tid=344633&mobile=2
本帖最後由 cth516 於 2026-2-4 22:27 編輯
試吓QED / oyaide
