極米投影機分銷商 服務體驗感
終於有時間去分享一下依部極米投影機分銷商服務體驗感。 暫時用咗我部投影機三個月, 雖然中間都遇到一些問題 但投影機整體嚟講質素畫面都唔錯。今次只係想分享一下 對於分銷商嘅服務體驗感, 我都長話短說。 個人覺得今時今日的服務態度真係要認真改善, 我發生什麼事就唔多講喇。 知道你們是專業,但對於我地呢啲新手玩家,當然有好多唔識既地方,需要你們多多解釋, 有時有啲說話 用嘅字眼唔好太過倔強, 對於客人嚟講咁樣可能會比較舒服啲。 始終一步投影機價錢唔係平 如果喺服務方面真係可以做到 貼身啲 親善啲 咁樣客人就算買到返去都會覺得 超值。 有時候一個 買家所付出嘅價錢 有一部分其實都係買埋 賣家嘅態度同埋服務。 如果用心做好服務 買家 就算 他朝一日 之後如果再返嚟買嘅話,都會記得你,搵返你。P&O hifi KK哥 就是一個好例子。????
極米分銷商我就唔直接開名喇,但係地址就係位於旺角銀x廣場??
非常難得店方都會即時作出處理, 呢個時代做我地影音友既生意真係服務先行, 二位可以再討論一下相信可以減小誤會的出現呢!!{:6_128:} 原來分銷商都會留意post76既post,咁各大分銷商經銷商要效法下。{:6_127:} 請問師兄極米投影机在香港那裡買?可告之地址嗎?
頁:
[1]
