新玩具金仔
由Rega Elicit R 升級去金仔入門 恭喜師兄進入金仔大家庭~咁你覺得同以前比較係咪爭好遠?
聽感有咩唔同?{:6_134:} 我都係用緊Elicit R, 都想知道師兄升級後聽感如何??? 初步未煲已經覺得分析力好咗,再補下應該各方面都再有改善 alanlee212 發表於 2025-11-7 14:52
初步未煲已經覺得分析力好咗,再補下應該各方面都再有改善
等師兄之後詳細報告~ {:6_134:} alanlee212 發表於 2025-11-7 14:52
初步未煲已經覺得分析力好咗,再補下應該各方面都再有改善
師兄幾錢買? 我都想入呢部 本帖最後由 lx70a 於 2026-6-12 18:28 編輯
{:6_195:} 金仔聽感太正
剛轉會2個月E4000・新機價錢同二手叉不太遠{:6_183:} 可否有報告?{:8_389:}{:8_389:}{:8_390:}{:8_390:}
頁:
[1]
