Post76 x LG G5返歸玩
之前報咗名參加 返歸玩 呢個活動 又好彩被選中?昨天 辛苦曬? Post 76 團隊 同埋 LG 工作人員 將呢部巨物 LG G5 83吋 OLED 安裝 在本人家居 ,但過程呢一part我就唔多講了 就交返畀 小瑟大王 詳述吧?
就開機後 播放兩套 4k 第一套 就係GT 片段中嗰部金黑色林寶堅尼 金色得嚟 有力不特止 仲可以表現出好似 金舖櫥窗嗰啲金飾一樣 真係 要講一聲 好金呀 另外黑位就唔使多講㗎喇 OLED都幾難輸。 第二套 top gun 2片中輸咗要做兩百下掌上壓嗰段 所有機嘅氣流 尾部熱流 都清楚顯現 不需要仔細觀看 全部呈現畫面 佢嗰啲陽光射落坐艙反差位漸變 非常流暢 暫時只係開機初步感覺? 要慢慢 玩多一兩星期 先可以再分享多一點?
喺度分享一點本人的器材.
Source Htpc , 前級 Anthem AVM 70 , 後級 兩台 Wentins , subwoofer 威力登 dd15+ , 前中置 KEF reference 205/2 , 後置 kef r300 , 後中置 r500 , 天花四隻國產喇叭 , 7.1.4。
正宗鴨毛擺位,而家又upgrade 埋電視機,
真係正上加正啦{:6_139:} pac 發表於 2025-10-1 13:30
正宗鴨毛擺位,而家又upgrade 埋電視機,
真係正上加正啦
部機借返嚟㗎咋 要還㗎? Ken134547 發表於 2025-10-1 13:44
部機借返嚟㗎咋 要還㗎?
睇啱、啱睇嘅,叫代理開單喇,仲搬乜走吖 本帖最後由 nippon 於 2025-10-1 20:29 編輯
師兄由眼睛到畫面,幾多距離,是否很爽? 本帖最後由 Ken134547 於 2025-10-1 22:23 編輯
nippon 發表於 2025-10-1 20:28
師兄由眼睛到畫面,幾多距離,是否很爽?
梳化與電視距離大約12呎 咁大個畫面當然爽啦 ? 多謝師兄JOIN我哋今次返歸玩啊!! 希望你玩得開心!! 歡迎去下面個 Post 分享感受啦?
【Post76 x LG G5返歸玩 第二季 ? 正式開鑼!?】
https://post76.hk/forum.php?mod=viewthread&tid=358633&fromuid=128863
頁:
[1]
